یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-07-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 316087 |
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۷ |
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سامانه “برق من” که این روزها به دلیل اطلاع‌رسانی آنلاین زمان خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده، بسیار کاربردی و پرمخاطب شده، روز گذشته هم در اپلیکیشن و هم در سایت، دچار اختلال شده بود که خبرگزاری تسنیم این خبر را در دقایق اولیه بروز اختلال، اطلاع‌رسانی کرد. شرکت توانیر امروز ضمن […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سامانه “برق من” که این روزها به دلیل اطلاع‌رسانی آنلاین زمان خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده، بسیار کاربردی و پرمخاطب شده، روز گذشته هم در اپلیکیشن و هم در سایت، دچار اختلال شده بود که خبرگزاری تسنیم این خبر را در دقایق اولیه بروز اختلال، اطلاع‌رسانی کرد.

شرکت توانیر امروز ضمن تأیید بروز اختلال در سامانه “برق من” اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

” به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند در جهت بهبود پاسخگویی و خدمت‌رسانی و رفع مشکلات گزارش شده، به‌روز رسانی فنی و نرم‌افزاری سامانه برق (اپلیکیشین و سایت) در دستور کار قرار گرفته است. از این رو ضمن پوزش از مشترکان گرامی به دلیل برخی اختلالات به وجود آمده، به اطلاع میرساند که کارشناسان در حال رفع مشکلات و ارتقای نرم‌افزار هستند تا در اسرع وقت و بدون مشکل در دسترس کاربران قرار گیرد.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید