شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-11-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33214 |
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ |
94 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی رزم آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران که مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: مهمترین وظیفه شرکت مترو تهران و حومه ارائه خدمات مناسب به همکاران و مسافران است که تا به امروز در این زمینه موفق عمل کرده است، همچنین […]

اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی رزم آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران که مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: مهمترین وظیفه شرکت مترو تهران و حومه ارائه خدمات مناسب به همکاران و مسافران است که تا به امروز در این زمینه موفق عمل کرده است، همچنین امید می‌رود ارائه خدمات این شرکت روز به روز افزایش یابد. او ادامه داد: ارائه خدمات مناسب از سوی این شرکت در دو بعد کمی و کیفی است که از نمونه‌های این تفکر می‌توان به افزایش تعداد قطارها و ایستگاه‌های تهران و حومه در کنار افزایش آرامش خاطر مسافران در طول سفر اشاره کرد. رزم‌آور با بیان اینکه شرکت مترو تهران و حومه دارای ۷۱۵۰ نیروی مستقیم و حدود ۲ هزار نیروی غیرمستقیم است، خاطرنشان کرد: در طول مدت همکاری مترو تهران با بیمه رازی، این مجموعه رضایت حداکثری را از خدمات بیمه رازی دارد. قائم مقام مدیرعامل مترو تهران و حومه در رابطه با حادثه مترو تهران که در سال گذشته رخ داد، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته حادثه دلخراشی رخ داد و ناراحتی جامعه را به همراه داشت اما نقاط مثبت فراوانی برای این حادثه به ثبت رسید که از آن موارد می‌توان به حضور و همراهی به موقع مجموعه بیمه رازی به خصوص مدیرعامل این شرکت، اشاره کرد. وی در رابطه با ارائه خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه رازی فارغ از قرارداد منعقد شده، گفت: ارائه خدمات به مترو تهران دارای دو بخش همکاران و مسافران است که اگر بیمه رازی و نمایندگان آن نگاه ویژه‌ای همراه با نوآوری به بخش مسافران داشته باشند می‌توانند خدمات به‌روز و منحصربه‌فردی را برای اولین بار ارائه کنند. همچنین در این رویداد ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی گفت: بیمه رازی بعد از گذشته ۱۸ سال، در سال گذشته موفق به کسب مجوز قبول اتکایی شده و این در حالی است که در طول تاریخ فعالیت این شرکت بیشترین میزان رشد فروش بیمه رازی در سال گذشته به ثبت رسیده است. وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث تبلیغاتی در صنعت بیمه کسب رضایت مشتریان است که بیمه رازی در سال گذشته به این مهم دست یافت و حادثه مترو یک نمونه موفق از این مهم بوده است. براساس این گزارش در انتهای این رویداد از سه‌شنبه‌های پاسخگویی به رسم یادبود و در راستای مسئولیت اجتماعی، سند یک اصله درخت که به نام علی رزم‌آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران کاشته شده است از سوی دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل به وی اهدا شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!