جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33492 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
103 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

علیرضا محمد ضمن اشاره به مصاحبه یکی از مربیان و بازیکنان استقلال گفت: کُری خواندن پس از قهرمانی ایرادی ندارد و از قشنگی‌های فوتبال است. شما وقتی قهرمان می‌شوید به هرحال سعی می‌کنید کُری بخوانید و این قهرمانی را پررنگ تر کنید. مدافع راست سابق پرسپولیس ادامه داد: اما اینکه با یک قهرمانی بخواهید ۵ […]

علیرضا محمد ضمن اشاره به مصاحبه یکی از مربیان و بازیکنان استقلال گفت: کُری خواندن پس از قهرمانی ایرادی ندارد و از قشنگی‌های فوتبال است. شما وقتی قهرمان می‌شوید به هرحال سعی می‌کنید کُری بخوانید و این قهرمانی را پررنگ تر کنید.

مدافع راست سابق پرسپولیس ادامه داد: اما اینکه با یک قهرمانی بخواهید ۵ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را زیر سئوال ببرید درحالی که همین تیم ۲ بار درسال‌های اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است جالب نیست.

وی همچنین افزود: متأسفانه ما پس از جشن قهرمانی دوستان دوباره شاهد تهمت زدن برخی‌ها بودیم که به نظر می‌رسد قصد داشته باشند خودشان را پیش هواداران تیم شیرین کنند! حالا شما تصور کنید همین حرف‌ها را بخواهند پرسپولیسی‌ها یا مربی و بازیکنان این تیم درمورد قهرمانی دوستان بزنند. آیا جالب است؟ بهتر است یک مقدار منصف باشیم و معرفت داشته باشیم.

علیرضا محمد درخصوص شرایط پرسپولیس در فصل آینده نیز گفت: علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی دو خرید خوب برای پرسپولیس محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد دوستان قصد دارند از همین حالا استارت قهرمانی فصل بعد را بزنند و تمدید قرارداد مهدی ترابی یا خرید این دو ملی پوش جزو اقدامات خوب باشگاه بوده است. امیدوارم پرسپولیس با جذب بازیکنان تأثیرگذار و بزرگ فصل آینده حرف اول لیگ برتر را بزند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!