شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35593 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ |
127 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان لرستان، گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مأموریت‌گراست. مسلم قبادیان، در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، در حال حاضر، دانشگاه فرهنگیان لرستان در سطح استان، دارای دو […]

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان لرستان، گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مأموریت‌گراست.

مسلم قبادیان، در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، در حال حاضر، دانشگاه فرهنگیان لرستان در سطح استان، دارای دو مرکز و دو پردیس در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز است.

وی بیان کرد: ۲۲۰۰ نفر دانشجو به‌صورت شبانه‌روزی در دانشگاه فرهنگیان لرستان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان لرستان، عنوان کرد: نبود فضای کافی خوابگاهی را از جمله مشکلات این دانشگاه در استان، دانست.

وی بیان کرد: کمبود اعتبارات مالی و کمبود نیروی انسانی در بخش هیئت علمی جوان، از دیگر مشکلات دانشگاه فرهنگیان لرستان است.

کمبود فضا داریم

در ادامه چنگایی، رئیس پردیس دختران دانشگاه فرهنگیان لرستان، خواستار این شد که مشکلات مربوط به کمبود فضاهای فیزیکی کافی برای دانشگاه فرهنگیان استان، رفع شوند.

نیازمند نگاه ویژه هستیم

در ادامه نسیم زارعیان، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خرم‌آباد، گفت: باید به دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خرم‌آباد، توجه ویژه‌ای بشود، زیرا هم تک‌جنسیتی و هم مهارت‌محور است.

وی ادامه داد: دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خرم‌آباد، ۱۳۷۰ دانشجوی فعال دارد که از این تعداد ۶۷۰ نفر دانشجو، ساکن خوابگاه هستند.

زارعیان تصریح کرد: متأسفانه دانشجویان، به اندازه کافی، فضای خوابگاهی ندارند؛ همچنین، ما در زمینه‌ اعتبارات مالی، دچار کمبود و مشکلات هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!