شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-11-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 37715 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۶ |
114 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی، محمدرضا موحد- معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی که مهمان سی و نهمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به رشد ۲۳۰ درصدی صدور بیمه نامه‌های زندگی در ۷۰ روز سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته طرح بسیار موفق لیگ […]

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی، محمدرضا موحد- معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی که مهمان سی و نهمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به رشد ۲۳۰ درصدی صدور بیمه نامه‌های زندگی در ۷۰ روز سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته طرح بسیار موفق لیگ ستارگان طراحی و اجرایی شد که خروجی قابل قبولی را برای شرکت به همراه داشته است. او ادامه داد: لیگ ستارگان ۱۴۰۰ موجب افزایش تعامل با بیمه گذاران در سنوات گذشته شد و در کنار آن جذب حق بیمه این رشته در سال ۱۴۰۰ با رشد قابل توجه ای روبرو بود. موحد لیگ ستارگان را محرک خوبی برای فعالیت نمایندگان دانسته و یادآور شد: بنابر آمار و اطلاعات تائید شده در سال جدید رشدخوبی را به ثبت رسانده است. معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی یادآور شد: عملکرد بیمه رازی در زمینه معرفی و فروش بیمه نامه‌های عمر در ۷۰ روز ابتدایی سال جاری به نحوی بوده که نسبت به سال ۱۴۰۰ ، تعداد بیمه گذاران با رشد ۲۳۰ درصدی همراه بوده است و در این زمینه لیگ ستارگان در سال جاری ادامه خواهد داشت و در کنار آن لیگ برتر بیمه نامه‌های زندگی نیز اجرایی خواهد شد. او در پاسخ به سوالی در زمینه طرح امید بیمه رازی، گفت: در سنوات گذشته بیمه نامه طرح امید طراحی و اجرایی شده که در دل آن بیمه درمان انفرادی وجود داشته اما حق بیمه‌ای دریافت نشده و بیمه نامه‌ای هم در این زمینه صادر نشده است اما در راستای مشتری مداری در قالب چارچوب‌های اعلامی هزینه‌های درمان قابل پرداخت خواهد بود. موحد گفت: برنامه‌های آموزشی بیمه‌های زندگی با جدیت در سال ۱۴۰۰ پیگیری شد و در مجموع به طور متوسط ، هر ماه ۸۴ کلاس آموزشی حضوری در سال گذشته در رشته بیمه‌های زندگی برگزار شد ؛ همچنین در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های آموزشی ادامه خواهد داشت اما روند برگزاری و مباحث طرح شده متفاوت از گذشته خواهد بود. معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی تاکید کرد: در راستای ارتقا سیستم صدور و پیگیری بیمه‌های زندگی، با سامانه فناوران مذاکراتی صورت گرفته تا خدمات به‌روزتر و به صورت بر خط به مشتریان ارائه شود. او خبر از پرداخت برخط از درگاه‌های مختلف برای پرداخت اقساط بیمه نامه‌های زندگی خبر داد و در انتها بیان کرد: بررسی عملکرد شرکت در رشته بیمه زندگی نشان از اعتماد و اقبال عمومی در این رشته به شرکت بیمه رازی و از رشد قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته برخوردار شده و هدف نهایی تحقق بودجه ابلاغی از سوی مقام محترم مدیر عامل جناب آقای دکتر جباری است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!