جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 37884 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
106 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

عباس کارگر بازیکن اسبق و تند و تیز پرسپولیس در این رابطه می گوید: دانیال اسماعیلی فر یک مدافع راست رونده و انرژیک است که خیلی می تواند به پرسپولیس در فصل آینده کمک کند. او در فاز تهاجمی فوق العاده است و با توجه به دوندگی فراوانی که دارد در دفاع نیز عملکرد مناسبی […]

عباس کارگر بازیکن اسبق و تند و تیز پرسپولیس در این رابطه می گوید: دانیال اسماعیلی فر یک مدافع راست رونده و انرژیک است که خیلی می تواند به پرسپولیس در فصل آینده کمک کند. او در فاز تهاجمی فوق العاده است و با توجه به دوندگی فراوانی که دارد در دفاع نیز عملکرد مناسبی دارد.

وی ادامه می دهد: به نظر من پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پُر آغاز کرد و تا همین جا هم نفرات خوب، مؤثر و امتحان پس داده ای را خریده که همگی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. همین مسئله همه ما پرسپولیسی‌ها را به آینده تیم و فصل بعد امیدوار می کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح می کند: شاید پرسپولیس بزرگ ترین لطمه را فصل گذشته درنقل و انتقالات خورد. بسته بودن پنجره تیم و مشکلات مالی اجازه نداد بازیکنان خوب و تأثیرگذار خریداری شوند و کسانی هم که به پرسپولیس آمدند شاید نتوانستند خودشان را با شرایط وفق دهند اما امسال به نظر می رسد باشگاه از سال گذشته درس گرفته و خریدهای مناسبی در بازار نقل و انتقالات داشته اند.

عباس کارگر همچنین با اشاره به اینکه پرسپولیس قوی تر از فصل گذشته شده، یادآور می شود: پرسپولیس فصل آینده باید برای همه جام‌های ممکن بجنگد. این تیم با این خریدها به علاوه مهره‌های تأثیرگذاری نظیر مهدی ترابی، وحید امیری و … باید فصل بعد به یک جام و لیگ برتر هم قناعت نکرده و همه جام‌ها را درو کند. من فکر می کنم تیم یحیی گل محمدی این پتانسیل را دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!