جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 39267 |
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
178 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره جدایی حامد لک و داوود فنایی و حضور احتمالی گزینه مربیگری دروازه‌بانی در پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد. گفته بودید می‌خواهید از کسانی که در اینستاگرام به شما و خانواده تان فحاشی کردند شکایت کنید. این کار را انجام دادید؟ بله این کار […]

وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره جدایی حامد لک و داوود فنایی و حضور احتمالی گزینه مربیگری دروازه‌بانی در پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

گفته بودید می‌خواهید از کسانی که در اینستاگرام به شما و خانواده تان فحاشی کردند شکایت کنید. این کار را انجام دادید؟

بله این کار را کردم و تا آخر هم ادامه خواهم داد تا آنهایی که به نوامیس من بی حرمتی کردند به سزای اعمالشان برسند.

از جدایی حامد لک از پرسپولیس چطور! خبر دارید که از پرسپولیس رفت؟

خیلی خوب شد که او رفت. واقعا دروازه‌بان نبود. هرچه پرسپولیس در دور قبل لیگ ضربه خورد از جانب این آقا بود. یک تنه باعث نایب قهرمانی پرسپولیس شد. از بس خودش را زیادی جدی می‌گرفت و فکر می‌کرد خیلی کارش درست است. اینقدر خودش را به چالش می‌کشید که یادش می‌رفت درون دروازه ایستاده و سربه هوا بازی درمی‌آورد. حالا که او رفته دیگر باید گفت که پرسپولیس اولین گام به سوی قهرمانی را برداشت.

آقای بیرانوند یادت رفته از دست این آقا گریه می کردی؟/ جدایی حامد لک اولین گام برای قهرمانی است/ دروازه پرسپولیس با این آقایان اتوبان قزوین بود

از جدایی فنایی هم که خبر دارید؟

بله! بعد از اینکه داوود فنایی رفت و حالا هم حامد لک جدا شد شانس پرسپولیس برای قهرمانی دوباره زیاد شد. این دو نفر فصل گذشته رسماً دروازه پرسپولیس را تبدیل به اتوبان تهران قزوین کرده بودند که هر کس دلش می‌خواست در آن عبور و مرور می‌کرد.

می‌دانید چه کسی قرار است مربی دروازه‌بانان پرسپولیس شود؟

شنیده ام قرار است “سیّدی” برگردد. همان کسی که زمان بیرانوند مربی دروازه‌بانی پرسپولیس بود. همان کسی که با کالدرون دست به یکی کردند تا زیر پای بیرانوند را خالی کنند. البته شنیده ام که خود علیرضا بیرانوند گفته سیدی را بیاورند. خیلی تعجب می‌کنم.

از چه چیزی؟

از اینکه بیرانوند خودش بابت روزهایی که این آقا در پرسپولیس زیر پایش را خالی می‌کرد پیش من گریه کرد.

جدی؟ کجا؟

در ورزشگاه شهید کاظمی. خدا را شاهد می‌گیرم که پیش من گریه می‌کرد و می‌گفت رادوشویچ را الکی بزرگ کرده‌اند تا من به چشم نیایم. علیرضا چرا آن روزها را فراموش کرده و دوباره اصرار دارد که سیّدی باید به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها برگردد. آقای بیرانوند! از تو بعید است. نباید در مسیری حرکت کنیم که دوباره یک اشتباه برایت اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!