جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 40015 |
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۳ |
103 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

طرفداران تیم فوتبال استقلال ثانیه‌هایی پس از به ثمر رسیدن گل تیم الجزایر حمله تازه‌ای را علیه یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه دراگان اسکوچیچ آغاز کردند. هواداران استقلال با اشاره به درخشش صالح حردانی، دفاع راست تیم استقلال که در نیم فصل زمستانی از تیم فولاد به جمع آبی‌پوشان تهرانی اضافه شد به نقطه […]

طرفداران تیم فوتبال استقلال ثانیه‌هایی پس از به ثمر رسیدن گل تیم الجزایر حمله تازه‌ای را علیه یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه دراگان اسکوچیچ آغاز کردند.

هواداران استقلال با اشاره به درخشش صالح حردانی، دفاع راست تیم استقلال که در نیم فصل زمستانی از تیم فولاد به جمع آبی‌پوشان تهرانی اضافه شد به نقطه ضعف تیم ملی فوتبال کشورمان در جناح راست، جایی که صادق محرمی در آن بازی می‌کند اشاره کرده و انتقادات شدیدی را نسبت به این موضوع به انتخاب دراگان اسکوچیچ وارد کردند.

طرفداران استقلال با به تصویر کشیدن صحنه به ثمر رسیدن گل الجزایر روی اشتباه صادق محرمی این موضوع را بلافاصله در فضای مجازی با دیگران به اشتراک گذاشتند. علاقه‌مندان به استقلال با آوردن فکت‌هایی از مصاحبه‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس در رابطه با توانایی‌های صالح حردانی در دفاع راست این پرسش را از سرمربی تیم ملی مطرح می‌کردند که چرا با وجود چنین مهره خوبی در دفاع راست استقلال، تیم ملی نباید فرصت بازی به او بدهد؟

طرفداران استقلال پیش از آن نیز انتقاداتی را نسبت به حضور امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی با وجود حضور سیدحسین حسینی روی نیمکت مطرح کرده بودند.

ناگفته نماند؛ گل تیم ملی الجزایر در دقیقه ۴۴ بازی توسط ریاض بین عیاد به ثمر رسید. این توپ زمانی لو رفت که صادق محرمی در محل استقرار خود در خط دفاعی حضور نداشت.

سؤال استقلالی‌ها از اسکوچیچ/ این بازیکن کجاست؟

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!