جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 40729 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۵ |
132 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛   رحیم نیا گفت: در حال حاضر یک سری از بیمارستان ها و مراکز درمانی در سراسر کشور دارای بافت قدیمی هستند که باید برای ایمن سازی و باز سازی این مراکز درمانی فکری اساسی انجام شود. به گفته وی برای بازسازی بیمارستان های فرسوده […]

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

 

رحیم نیا گفت: در حال حاضر یک سری از بیمارستان ها و مراکز درمانی در سراسر کشور دارای بافت قدیمی هستند که باید برای ایمن سازی و باز سازی این مراکز درمانی فکری اساسی انجام شود.

به گفته وی برای بازسازی بیمارستان های فرسوده در کشور باید اعتباری در بودجه جاری وزارت بهداشت و در همین راستا باید ردیف کلانی دیده شود.

او گفت: شناسایی بیمارستان های فرسوده و نیازمند بازسازی برای وزارت بهداشت کاری ندارد. با توجه به عمر ساختمان ها و بافت قدیمی مراکز درمانی برای ایمن سازی و بازسازی این گونه مراکز باید در صورت اختصاص بودجه برای این کار اقدامات موثر و لازم را انجام داد.

او گفت: در برخی از شهرهای کشور بیمارستان هایی وجود دارند که قسمتی از آن ها ساخته و ایمن سازی شده است. بخشی دیگر کار ساختمان شروع نشده است که می توان بیماران را به بخش های بازسازی شده منتقل و قسمت دیگر ساختمان مراکز درمانی را بازسازی و مرمت کرد.

به گفته وی به طور کلی قسمت عمده ای از بیمارستان های کشور دارای سازه های محکم و خوبی هستند و در صورت اختصاص بودجه و تامین اعتبارات بازسازی بیمارستان ها به خوبی انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!