جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 42379 |
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
101 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

با نزدیک شدن به برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به منظور هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات به سراغ چهره‌های سرشناس دنیای هنر از جمله موسیقی و سینما رفته‌اند. در روزهای گذشته اعلام شد قرار است گروه BTS متشکل از هفت نفر از […]

با نزدیک شدن به برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به منظور هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات به سراغ چهره‌های سرشناس دنیای هنر از جمله موسیقی و سینما رفته‌اند.

در روزهای گذشته اعلام شد قرار است گروه BTS متشکل از هفت نفر از خواننده‌های کره جنوبی، در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات اجرای زنده داشته باشند. گروه BTS که مخفف نام بنگتن بویز (پسران ضدگلوله) است از جوانان اهل کره‌جنوبی تشکیل شده است. این گروه در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد و فعالیت رسمی خود را استارت زد. اولین آلبوم آنها در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که بلافاصله مورد اقبال عمومی هم قرار گرفت.

گروه BTS به این منظور از سوی برگزارکنندگان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شده که این جوانان کره‌ای در سال‌های اخیر توانسته اند به شهرت جهانی دست یافته و در دیگر قاره‌های دنیا، بارها و به دفعات کنسرت‌های مختلفی را برگزار کنند.

جام جهانی ۲۰۲۲ تحت تأثیر بچه معروف‌های کره‌ای/ BTS رقیب تیم ملی ایران در قطر شد/ ایرانی‌ها دنبال بلیت افتتاحیه!

برترین گروه آسیایی

گروه BTS با فروش بیش از ۲۰ میلیون آلبوم در جدول موسیقی گائون (جدول رسمی تک آهنگهای کره جنوبی) به پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کره جنوبی تبدیل شده است.

این گروه همچنین نخستین و تنها هنرمندان آسیایی غیر انگلیسی زبان هستند که جزو هنرمندان برتر سال ۲۰۲۰جهان در فهرست تورهای برتر هنرمندان شناسایی شده و در بیلبورد در رتبه چهل و پنجم همان سال قرار گرفتند.

ترانه مخصوص جام جهانی؛ شاید!

منابع خبری کره‌ای در این باره که قرار است این گروه برای مسابقات جام جهانی ترانه ویژه‌ای را آماده کنند یا نه، هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند اما با توجه به برنامه های قبلی این گروه پیش بینی می‌شود این گروه هفت نفره از حالا به فکر تهیه ترانه ویژه‌ای مخصوص جام جهانی باشند. برخی از ترانه‌های گروه BTS در سال‌های اخیر با شهرت جهانی بین نوجوانان و جوانان، جزو شناخته شده‌ترین ترانه‌های سالهای اخیر به شمار رفته است.

جام جهانی ۲۰۲۲ تحت تأثیر بچه معروف‌های کره‌ای/ BTS رقیب تیم ملی ایران در قطر شد/ ایرانی‌ها دنبال بلیت افتتاحیه!

حامیان ضدخشونت علیه آسیایی‌ها

از جمله فعالیت‌های دیگر این گروه می‌توان به حضورشان به‌عنوان سخنران، در هفتاد و سومین و هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد هم اشاره کرد. آنها طی یک ماه اخیر نیز با حضور در کاخ سفید درباره موضوع پیدا کردن دلایل خشونت علیه آسیایی‌ها این بحث را عنوان کرده و خواستار پایان بخشیدن به این رویه شدند. BTS در سال های اخیر با تأسیس کمپین ضد خشونت به مشارکت با یونیسف هم مشغول شده است.

اجرا مقابل رییس جمهور کره جنوبی

اعضای این گروه همچنین از رئیس جمهور کره نشان لیاقت فرهنگی را دریافت کرده‌اند. گفته می‌شود آنها قرار است در مراسم افتتاحیه جام جهانی در حضور رئیس جمهورشان که جزو مهمانان رسمی کشور قطر خواهد بود ترانه‌شان را اجرا کنند.

جام جهانی ۲۰۲۲ تحت تأثیر بچه معروف‌های کره‌ای/ BTS رقیب تیم ملی ایران در قطر شد/ ایرانی‌ها دنبال بلیت افتتاحیه!

گروه محبوب ایرانی‌ها

اما نکته جالبتر در ارتباط با این گروه کره‌ای علاقمندی دختران و پسران ایرانی به آنهاست. BTS میان جوانان کشور ما نیز طرفداران پرشماری دارد. آنها بارها و در مراسم مختلف گزینش برترین گروه‌های موسیقی جهان مانند Grammy Award ،NME Awards و… با شرکت در نظرسنجی و رأی دادن به این گروه رکوردهای فوق العاده‌ای را در حمایت از BTS به نام خودشان ثبت کرده‌اند.

ایرانی‌ها دنبال بلیت افتتاحیه!

ناگفته نماند؛ همزمان با خیل طرفداران تیم ملی برای تهیه بلیت دیدارهای ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی بسیاری از طرفداران ایرانی گروه BTS نیز به محض مشخص شدن حضور این گروه در مراسم افتتاحیه، به فکر تهیه بلیت برای سفر به قطر افتاده و درصدد هستند تا با تهیه مجوز حضور در مراسم افتتاحیه، شرایط شرکت در برنامه اجرای زنده گروه محبوب‌شان را پیدا کنند. حالا این تعداد هم به افراد قبلی متقاضیان سفر به دوحه اضافه شده‌اند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!