شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 42819 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
83 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی و اوضاع امروز استقلال بدون تعیین نهایی سرمربی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد. از رقم قرارداد سرمربی رقیب استقلال خبر دارید؟ واقعاً جالب است! اگر قرار بود پرسپولیس اینقدر پول هزینه کند خب به جای […]

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی و اوضاع امروز استقلال بدون تعیین نهایی سرمربی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

از رقم قرارداد سرمربی رقیب استقلال خبر دارید؟

واقعاً جالب است! اگر قرار بود پرسپولیس اینقدر پول هزینه کند خب به جای گل محمدی، کی‌روش را می‌آوردند. عجیب است که چنین پول‌هایی در فوتبال ایران رد و بدل می‌شود.

وقتی موضوع را شنیدید اولین حسی که داشتید چه بود؟

بنده نه حسود هستم و نه بخیل، اما واقعا از این بابت تاسف خوردم. فوتبال غیرحرفه ای ما به کدام سمت می‌رود؟ ظاهراً از فوتبال حرفه‌ای فقط پول گرفتن و پول دادنش را یاد گرفته ایم! وگرنه یک کمک داور ویدیویی ساده نداریم. به نظر من سازمان بازرسی کشور باید به این موضوع ورود کند. در شرایطی که در سیستان و بلوچستان و یا نقاط دیگر کشور مردم آب خوردن ندارند و با شرایط عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کنند پرداخت چنین مبالغی چه توجیهی می‌تواند داشته باشد.

شما سال‌ها در رده‌های پایه و یا تیم‌های مختلف مربیگری کرده اید. به نظر شما با ۴۰ میلیارد تومان چه کارهایی میتوان در فوتبال انجام داد؟

با این ۴۰ میلیارد تومان می‌توان لااقل چهل بازیکن رده پایه تاپ را تحت نظر گرفت و از بین آنها ۱۰ تا علی دایی و ۱۰ تا خداداد عزیزی به فوتبال ایران تحویل داد. می‌توان با استعدادیابی در شهرستان‌های فوتبالی بازیکنانی را زیر نظر گرفت و با تهیه صبحانه، ناهار، شام، البسه وجای اسکان آنها را تربیت کرد. این قبیل مبالغ هیچ توجیه اقتصادی ندارد و اگر سازمانهای ذیربط ورود نکنند این شرایط روز به روز بدتر هم می‌شود و فاجعه بزرگی رقم می‌خورد. جالب است که باشگاه پرسپولیس هم مانند استقلال زیر مجموعه دولت است.

از استقلال و شرایط این روزهای قهرمان بدون سرمربی فصل پیش خبر دارید؟

آجرلو فصل گذشته ثابت کرد یک مدیر توانا و عالم به امور مجموعه تحت عمرش است. این روزها هم مشاهده کردیم که چطور با چند گزینه مذاکره کرد اما موفق به نهایی کردن آنها نشد. ولی به هرحال استقلال در حال از دست دادن فرصت‌هاست. اگر سرمربی همین امروز هم بیاید باز هم دیر است.

با۴۰ میلیارد به جای گل محمدی کی روش را می آوردید/ چرا سازمان بازرسی به ماجرای پرسپولیس ورود نمی کند؟/ این وضعیت زیبنده تیم قهرمان و رکوردشکن نیست

حضور سجاد شهباززاده در استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم سجاد خریده خیلی خوبی بود. خودم هم به او تلفن کردم. یک بازیکن با تجربه، بی حاشیه و گل ساز که گل هم خوب می‌زند. خودش هم پسر خیلی خوبی است و چون در استقلال بوده راحت تر و سریعتر با این تیم جفت و جور میشود.

به نظر شما چه کسی امروز برای استقلال تیم می‌بندد؟

قطعاً مدیران از کسی مشورت گرفته‌اند. ولی به هر حال این شکل یارگیری زیبنده تیم قهرمان فصل پیش با آن رکوردهای دست نیافتنی نیست. امیدوارم هرچه زودتر بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!