شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 47647 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ |
106 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

ابراهیم قاسمپور درباره ابقای اسکوچیچ که توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت : قائدتا تصمیم‌های اتخاذ شده در کمیته فنی را بازگو می‌کنم و همیشه نظر کمیته فنی فارغ از مسائل سیاسی و مصلحت اندیشی، در چار چوب مسائل فنی و مدیریتی است. وی افزود: در جلسه هیات رئیسه نیز اعضای کمیته فنی دیدگاه و […]

ابراهیم قاسمپور درباره ابقای اسکوچیچ که توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت : قائدتا تصمیم‌های اتخاذ شده در کمیته فنی را بازگو می‌کنم و همیشه نظر کمیته فنی فارغ از مسائل سیاسی و مصلحت اندیشی، در چار چوب مسائل فنی و مدیریتی است.

وی افزود: در جلسه هیات رئیسه نیز اعضای کمیته فنی دیدگاه و ابعداد فنی و مدیریتی را برای هیات رئیسه بازگو کردند و هیات رئیسه تصمیم گیری نهایی را با توجه به سیاست‌ها و مصلحت‌های لازم اتخاذ کرد. در هر حال سربلندی تیم ملی مهمترین مسئله ممکن است و دوست داریم مردم با این شرایط بد اقتصادی، دلشان با نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شاد شوند.

قاسمپور درباره انتقاد تند یکی از مربیان و حرفهای تندی که علیه او زده شده بود، عنوان کرد: متاسفانه بعضی از دوستان یا کم حافظه شدند یا آلزایمر گرفته‌اند. فراموش کرده‌اند که من سابقه مربیگری  تیم ملی را داشتم و دستیار ایویچ بودم که جزو ۱۰ مربی برتر دنیا بود. اگر می‌خواستم به هر قیمتی در تیم ملی باشم از تیم ملی جدا نمی‌شدم و اولین کسی می‌شدم که دو بار جام جهانی را تجربه می‌کردم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: سر مربی تیم ملی امید و جوانان بودم و در خارج از ایران نیز دو قهرمانی را تجربه کردم، متاسفانه خیلی‌ها نزدیک من هم نیستند اما در مورد من قضاوت می‌کنند. لطفا تاریخ فوتبال را بخوانید و سپس در مورد من نظر دهید، ظاهرا فکر می‌کنند من سال‌ها در والیبال فعالیت داشتم و حق ندارم در مورد تیم ملی فوتبال نظر دهم. شاید هم ناراحت هستند که از او نظر نخواستند، متاسفانه تعداد اندک مربیان درجه چند خارجی با ورود به فوتبال ایران برای خود رزومه درست می‌کنند تا بعد از عدم نتیجه گیری راهی شرق و غرب آسیا می‌شوند. بله آقای محترم تو مو می‌بینی و من پیچش مو!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!