جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-11-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 49555 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ |
131 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جیمیل به زودی از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی نمایه جستجو و کسب نتایج بهتر در سرویس گیرنده ایمیل استفاده خواهد کرد. این برنامه در وبلاگ Google Workspace Updates خود توضیح داد که یک مدل یادگیری ماشینی جدید ایجاد کرده که می‌تواند  جستجو‌های ایمیل را شناسایی کند و نتایج متنی بیشتری به کاربران ارائه دهد. […]

جیمیل به زودی از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی نمایه جستجو و کسب نتایج بهتر در سرویس گیرنده ایمیل استفاده خواهد کرد. این برنامه در وبلاگ Google Workspace Updates خود توضیح داد که یک مدل یادگیری ماشینی جدید ایجاد کرده که می‌تواند  جستجو‌های ایمیل را شناسایی کند و نتایج متنی بیشتری به کاربران ارائه دهد.
از نظر عملکردی، این ویژگی ممکن است به گونه‌ای کار کند که در آن کاربران کلمات کلیدی را وارد کرده و ایمیل مورد نظرشان را پیدا کنند. الگوریتم جدید یادگیری ماشینی جیمیل می‌تواند کلمات کلیدی جایگزینی را پیشنهاد کند که ممکن است افراد را سریع‌تر به نتایج دلخواهشان برساند.
انتظار می‌رود که علاوه بر برنامه‌های موبایل اندروید و iOS، برای برنامه وب جیمیل نیز در دسترس باشد، هرچند گوگل زمان انتشار این قابلیت را مشخص نکرده است.

گوگل به طور مداوم روی تغییرات زیادی در جیمیل کار می‌کند. این شرکت در حال ایجاد یک تغییر طراحی برای مشتری ایمیل به نام طرح یکپارچه سازی جیمیل است که در ژانویه منتشر شد. طراحی مجدد به منظور ارائه ظاهری جدید به Gmail و بهبود بهره‌وری و عملکرد است. این زبان مبتنی بر زبان طراحی فعلی «Material You» است که Google برای بسیاری از پلتفرم‌های نرم‌افزاری خود از جمله Android و ChromeOS استفاده می‌کند. با این حال، کاربران به راحتی می‌توانند در صورت تمایل از استفاده از طرح جدید منصرف شوند.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید