دوشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-11-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 52815 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ |
101 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به تازگی ویدئو‌هایی از یک سرآشپز اهل فلوریدا آمریکا در پلتفرم تیک تاک منتشر شده که واکنش‌های منفی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی، در پی داشته است. این سرآشپز در ویدئوهایش به عنوان مکمل و چاشنی غذاهایش، از یک سس صورتی رنگ استفاده می‌کند که برای کاربران این سوال به وجود آمده که این سس […]

به تازگی ویدئو‌هایی از یک سرآشپز اهل فلوریدا آمریکا در پلتفرم تیک تاک منتشر شده که واکنش‌های منفی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی، در پی داشته است. این سرآشپز در ویدئوهایش به عنوان مکمل و چاشنی غذاهایش، از یک سس صورتی رنگ استفاده می‌کند که برای کاربران این سوال به وجود آمده که این سس چیست.
این سرآشپز آمریکایی و ۲۹ ساله، ادعا کرده که مباحث آشپزی و ویدئوهایش ۴۰ میلیون بازدید داشته و از همین راه، هر قوطی سس صورتی رنگ خود را به قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رساند.
بحث درباره این سس از تیک تاک به سایر شبکه‌های اجتماعی کشیده شده و کاربران توییتر نیز وارد ماجرا شده اند. بازخورد‌ها و واکنش‌ها وسیع بوده و مردم از بسته بندی ضعیف و دارای ایراد این محصول گرفته تا وضعیت مجوز آن از سازنده اش سوال کرده اند.
البته اصلی‌ترین چالشی که این سرآشپز آمریکایی با آن مواجه است، اشتباه تایپی روی بسته بندی محصول است و اعداد وزن و مناسب برای چند وعده، جابجا چاپ شده اند.

سرآشپز آمریکایی فرمول تهیه این سس را در ابتدا لو نداد، اما بعدا گفت این سس، حاوی روغن آفتابگردان، عسل، شیر، سیر و سرکه است و رنگ صورتی آن نیز به دلیل وجود میوه پیتایا است. البته او باز هم میزان ترکیبات را فاش نکرد.
بیشتر بخوانید 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید