شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 53396 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

آخرین دستیار ایرانی باقی مانده در کادر فنی تیم یحیی گل محمدی، حمید مطهری بود که او راهی تیم نساجی شد و هدایت مازنی ها را به عنوان سرمربی برعهده گرفت. یحیی گل محمدی به جای این مربی هم یک مربی خارجی به خدمت گرفت. در حالی که خیلی ها به یحیی توصیه کرده بودند […]

آخرین دستیار ایرانی باقی مانده در کادر فنی تیم یحیی گل محمدی، حمید مطهری بود که او راهی تیم نساجی شد و هدایت مازنی ها را به عنوان سرمربی برعهده گرفت. یحیی گل محمدی به جای این مربی هم یک مربی خارجی به خدمت گرفت. در حالی که خیلی ها به یحیی توصیه کرده بودند مربی ایرانی جایگزین کند.

راهی که یحیی گل محمدی انتخاب کرده با انتقاد برخی از پیشکسوتان همراه شده است. یکی از آنها اسماعیل حلالی است که فصل گذشته سرمربی تیم امید پرسپولیس بود. او می گوید: الان یک مربی خارجی به ما اضافه شود چه کمکی می‌تواند به پرسپولیس کند؟ من این حرف‌ها را از صمیم قلب می‌گویم. مربی خارجی تا بخواهد فوتبال ما را بشناسد ۶ ماه زمان لازم دارد و حضورش در این شرایط به نظرم کمکی به پرسپولیس نخواهد کرد.

۴ سال قبل زمانی که همه خواهان تمدید قرارداد با رادوشوویچ بودند من اعلام کردم که نباید با او قرارداد بست اما خیلی‌ها به من حمله کردند و من را مورد توهین قرار دادند. تنها کسی که آن زمان جلوی این بازیکن ایستاد من بودم چون برای من پرسپولیس مهم بود اما خیلی‌ها به من تهمت زدند. حالا می‌بینیم که باید یک میلیون دلار به این بازیکن بدهند. الان یک مربی خارجی به پرسپولیس آمده و کسی از او شناخت ندارد. این مسأله چه ربطی دارد؟ باید مشخص شود که او چه کمکی می‌تواند به پرسپولیس انجام دهد و این موضوع مهم است. یکسری اتفاقات در حال رخ دادن است که واقعاً خنده‌دار است. مگر می‌شود یک مربی بدون شناخت، دستیار انتخاب کند؟‌ باید مشخص شود که افکار این مربی برزیلی با کادر فنی پرسپولیس  چقدر همسو است. شاید مواردی که یحیی گل‌محمدی مدنظر دارد با این مربی تفاوت داشته باشد یا برعکس. هر مربی شرایط خاص خودش را دارد و مطمئن هستم تا این مربی قرارداد نبندد به ایران نخواهد آمد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!