شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 54083 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
134 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

سایت به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی سال ۹۵ با حضور یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران افتتاح شد. روز ۱۷ آبان سال ۹۵ بود که احمدرضا عابدزاده با حضور در غرفه روزنامه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی و درحضور مردم […]

سایت به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی سال ۹۵ با حضور یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران افتتاح شد. روز ۱۷ آبان سال ۹۵ بود که احمدرضا عابدزاده با حضور در غرفه روزنامه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی و درحضور مردم و خبرنگاران به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی سایت به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی را افتتاح کرد. عابدزاده که با استقبال گرم و کم نظیر هواداران فوتبال و مخاطبان به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی مواجه شده بود، برای سایت روزنامه آرزوی موفقیت کرد و بعد هم با تک‌تک خبرنگاران به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی عکس یادگاری گرفت و ساعتی هم مهمان ما در غرفه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی بود.

عابدزاده را خیلی‌ها بهترین دروازه بان بعد از انقلاب ایران می‌دانند و ناصر حجازی در مورد او گفته بود:استعداد من بهتر بود اما انصافا فیزیک و پشتکار عابدزاده را نداشتم. من یادم هست که احمدرضا روزی ۵ ساعت تمرین می‌کرد و تمام کمرش کبود بود. به نظر من عابدزاده بهترین دروازه بان آسیاست و دیگر دروازه بانی مثل او نخواهیم داشت.حجازی در مقطعی هم عابدزاده را راهنمایی کرد که راهی استقلال شود و همان طور که می‌دانید احمدرضا سه سال در استقلال بود که با این تیم قهرمان و نایب قهرمان آسیا شد. او بعدها ۵ سال هم برای پرسپولیس بازی کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!