شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 55794 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
96 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز هشتم شهریور برگزار می‌شود تا صندلی که پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم خالی مانده، رئیس جدید خود را بشناسد؛ رئیسی که پروسه انتخاب آن سروصدای بسیار زیادی راه انداخته و حرف‌های فراوانی پیرامون گزینش سکاندار جدید فوتبال ایران بر سر زبان‌ها افتاده است. از بحث تأیید صلاحیت‌ها گرفته تا پروسه […]

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز هشتم شهریور برگزار می‌شود تا صندلی که پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم خالی مانده، رئیس جدید خود را بشناسد؛ رئیسی که پروسه انتخاب آن سروصدای بسیار زیادی راه انداخته و حرف‌های فراوانی پیرامون گزینش سکاندار جدید فوتبال ایران بر سر زبان‌ها افتاده است. از بحث تأیید صلاحیت‌ها گرفته تا پروسه هماهنگی با یکدیگر و البته انتقاداتی که به سوابق نامزدها وارد شده است. در همین خصوص روز گذشته اطلاعات جالبی به دست ‌آوردیم که بد نیست شما هم در جریان آنها قرار بگیرید.

تاج رئیس می‌شود

اگرچه هنوز با قاطعیت نمی‌توان در مورد داستان انتخابات و روند گزینش نامزدها صحبت کرد ولی شواهد این‌گونه نشان می‌دهد که مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران شانس زیادی برای احراز مجدد سمت مذکور دارد. رئیس سابق فدراسیون که سال‌های گذشته در بزنگاه‌های مهم تاریخی آنها را در اختیار داشت.

محروم شدن از جام جهانی‌

تیم ملی ما در حالی راهی جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه شد که مهدی تاج هدایت این تیم را برعهده داشت ولی ما عملاً بدون رئیس فدراسیون راهی این مسابقات شدیم! تاج چند روز پیش از اعزام تیم ملی در حالی که برای ملاقات با ملی‌پوشان راهی ترکیه شده بود، دچار حمله قلبی شد و در استانبول عمل جراحی کرد. با توجه به شدت بیماری و دوران نقاهت، ملی‌پوشان بدون رئیس فدراسیون، ترکیه را به مقصد روسیه ترک کردند.

پیش‌بینی مهم در مورد آینده فوتبال؛ تاج رئیس می‌شود و کی‌روش را می‌آورد!

انتقادات فراوان بابت قرارداد ویلموتس

بدون هیچ شک و تردیدی یکی از مهمترین و بزرگترین انتقاداتی که به مهدی تاج می‌شود، بحث قرارداد او با مارک ویلموتس و شکل عجیب انعقاد آن است. قراردادی که موجب شد یک مربی ناکارآمد حالا بالغ بر ۳ میلیون یورو از فوتبال ایران طلبکار شود و این پول گزاف به راحتی هرچه تمام‌تر باید در اختیارش قرار بگیرد. جالب اینجاست که تاج در یکی از مصاحبه‌هایش مدعی شده بود ویلموتس را در حالی انتخاب کرد که در رتبه نهم مربیان جهان قرار داشت ولی کارلوس کی‌روش همان زمان عنوان هجدهم را در رنکینگ مورد نظر او مال خود کرده بود!

 بازگشت کی‌روش

مهدی تاج در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود با کنایه گفته است مربی‌ای را برای هدایت تیم ایران می‌آورد که با او دو بار به جام جهانی‌ رفته‌ایم. این حرف عملاً نشان می‌دهد او به دنبال فراهم کردن شرایطی است که کارلوس کی‌روش را برگرداند چون در میان مربیان فوتبال ایران تنها کسی که توانست دو بار با تیم ملی ایران راهی جام جهانی‌ شود، فقط کارلوس کی‌روش است و بس. البته این شرایط فعلاً وضعیتی است که روی کاغذ آمده و تا تبدیل شدن به وضعیت عملی، راه درازی پیش‌رو دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!