جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 65941 |
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۶ |
129 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حسین رنجبران در اولین همایش بازرسان و ارزیابان سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پاکدستی و طهارت سازمانی منوط به جامعیت و عملکرد کامل بازرسان است، سوء استفاده از موقعیت شغلی و عدم تکریم ارباب رجوع قابل پذیرش نیست. معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نقش بازرسان با رعایت شرط […]

حسین رنجبران در اولین همایش بازرسان و ارزیابان سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پاکدستی و طهارت سازمانی منوط به جامعیت و عملکرد کامل بازرسان است، سوء استفاده از موقعیت شغلی و عدم تکریم ارباب رجوع قابل پذیرش نیست.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نقش بازرسان با رعایت شرط انصاف و عدالت در شناسایی تخطی و تخلف افراد از اهمیت بسزایی برخورداراست ، نقش بازرسان بی بدیل بوده و با پیش دستانه عمل کردن، خطای انسانی و اشتباهات فاحش انسانی رخ نخواهد داد؛ لذا نقش بازرسان پیشگیرانه است.

وی گفت: هزینه انجام هرگونه خطا باید با هدف جلوگیری از وقوع آن افزایش پیدا کند، بدون شک خرد جمعی، استفاده از قوانین موجود و تعامل افراد دربحث های سازمانی و اجتماعی اثر مهمی دارد، ضمن اینکه تدوین شاخص های مورد نیاز دربحث نظارت و تکریم باید دراولویت قرار گیرد؛ خوشبختانه کارهای بزرگ و عظیمی در سازمان درحال انجام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رنجبران  گفت: شدیدترین برخوردها با افراد متخلف و خطاکار، البته با رعایت انصاف باید صورت گیرد، هرچند که درحال حاضر تخطی سازمانی در بیمه سلامت ایران بسیار کم است ، لذا انتظار می رود که تدوین شاخص ها ، رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق سازمان و مردم در دستور کار قرار گیرد. البته شاخص ها باید کمی و قابل اندازه گیری باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!