جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73958 |
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
112 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

البته برخی از اعضای هیئت رئیسه در نشست با مهدی تاج شرکت نکردند که یکی از آنها میرشاد ماجدی بود و پیش‌تر گفته بود به هیچ وجه پای برکناری نامه اخراج اسکوچیچ را امضاء نمی‌کند. مهدی تاج به اندازه کافی به خاطر جذب مارک ویلموتس و شکایت این مربی از فدراسیون فوتبال که سرانجام خوبی […]

البته برخی از اعضای هیئت رئیسه در نشست با مهدی تاج شرکت نکردند که یکی از آنها میرشاد ماجدی بود و پیش‌تر گفته بود به هیچ وجه پای برکناری نامه اخراج اسکوچیچ را امضاء نمی‌کند.

مهدی تاج به اندازه کافی به خاطر جذب مارک ویلموتس و شکایت این مربی از فدراسیون فوتبال که سرانجام خوبی برای مربی بلژیکی داشت تحت انتقاد است و نمی‌خواهد دست به رفتار مشابه بزند و باز هم مورد انتقاد واقع شود چرا که در این صورت بعد از پایان دوره مدیریت فعلی که دو سال خواهد بود شانسی برای انتخاب دوباره نخواهد داشت.

از آنجایی که هیئت رئیسه فعلی بر خلاف هیئت رئیسه قبلی تصمیم گیری در مورد سرنوشت سرمربی تیم ملی را به رییس فدراسیون فوتبال واگذار نکرده است مهدی تاج نیت به طرح برکناری اسکوچیچ را ندارد و تیم ملی با هدایت این مربی راهی اتریش خواهد شد. به خصوص که خیلی‌ها این طرح را جفا در حق مربی کروات می‌دانند که خیلی سریع و با اقتدار تیم ملی را در یک شرایط سخت به جام جهانی رهنمون کرد.

در صورتی که تیم ملی در بازی‌های دوستانه مهر ماه نتایج خوبی بگیرد ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی قطعی خواهد شد اما اگر نتایجی که در بازی‌های دوستانه مهر ماه به دست می‌آید همانند دیدار با الجزایر باشد و آنوقت اعضای کمیته فنی و و اهالی فوتبال از اسکوچیچ انتقاد کنند مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال طرح برکناری اسکوچیچ را در نشست هیئت رئیسه مطرح خواهد کرد و البته تصمیم نهایی با اعضای هیئت رئیسه خواهد بود. اعضای هیئت رئیسه ۹ نفر هستند و هر یک، یک حق رای دارند. به واقع در حال حاضر اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شده است و تیم ملی با هدایت او راهی اتریش خواهد شد. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!