به گزارش ایرنا، جواد حق لطفی روز پنج شنبه با حضور در ایرنا قزوین افزود: از پنج هزار کیلومتر راه روستایی موجود استان قزوین، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت بوده و ۵۰ درصد راه های آسفالته آن نیز به دلیل طول عمر بالا نیازمند روکش آسفالت است و حدود ۳۰ درصد از آنها نیز […]
به گزارش ایرنا، جواد حق لطفی روز پنج شنبه با حضور در ایرنا قزوین افزود: از پنج هزار کیلومتر راه روستایی موجود استان قزوین، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت بوده و ۵۰ درصد راه های آسفالته آن نیز به دلیل طول عمر بالا نیازمند روکش آسفالت است و حدود ۳۰ درصد از آنها نیز به دلیل عبور بارهای غیرمجاز معادن موجود در سطح منطقه باید زیرسازی و آسفالت شود.
به گفته وی ، در بخش راه های شریانی نیز این استان دارای ۲۱۵ کیلومتر آزادراه و ۴۱۵ کیلومتر بزرگراه بوده و سالانه با توجه به منابع محدود اعتباری، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در آنها صورت می گیرد و امسال نیز حدود ۱۰۰ هزار تن آسفالت در این بخش به مصرف رسیده است.