سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8560 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
105 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر انصاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهربابک ضمن دعوت به تقوای الهی افزود: یکی از وظایف تربیتی ما این است که فرزندانمان را با ولایت و اهل بیت (ع) و اعتقاد به ولایت فقیه رشد دهیم که این امر می تواند بزرگترین مانع تفکرات انحرافی باشد. […]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر انصاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهربابک ضمن دعوت به تقوای الهی افزود: یکی از وظایف تربیتی ما این است که فرزندانمان را با ولایت و اهل بیت (ع) و اعتقاد به ولایت فقیه رشد دهیم که این امر می تواند بزرگترین مانع تفکرات انحرافی باشد.
وی به هفته بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: از بسیجیان که در زمینه اعتلای فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و سلامت، محرومیت زدایی، کمک های مومنانه و آبرسانی به مناطق محروم اقداماتی را انجام داده اند تشکر می کنیم.
وی برای سنجش موفق بودن یا موفق نبودن این دولت خاطر نشان کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری قدرت یک کشور در یک منظومه می گنجد و همه بخش ها باید بررسی شود و طبق این دیدگاه از عملکرد این دولت خرسند هستیم.
امام جمعه شهربابک ضمن اشاره به برخی اقدامات مختلف دولت، گفت: یکی از کلید واژه های جهاد تبیین دید منظومه ای است و مقام معظم رهبری می گویند با این تجربه موفق که ما در بخش های گوناگون داریم جفای به مردم، کشور و انقلاب است اگر امروز کسی بخواهد ناامیدی و احساس بن بست را به مردم القا کند، روحیه مردم را بشکند و اراده مسئولان را تضعیف کند.حجت الاسلام انصاری افزود: یکی از پیامدهای تفکر انحرافی که از صدر اسلام تاکنون ادامه داشته، تولید گروه های تکفیری مثل داعش، القاعده، طالبان و… است که کشتن شیعه را ثواب می دانند و باید با این تفکر مقابله شود.
شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!