جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 93965 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ |
130 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان معاملات چهارمین روز هفته، ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱، شاخص هم‌وزن با یک هزار ۷۲۱ واحد (۰.۴۶) افزایش به رقم ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۴۵۲ واحد (۰.۱۱) به […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان معاملات چهارمین روز هفته، ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱، شاخص هم‌وزن با یک هزار ۷۲۱ واحد (۰.۴۶) افزایش به رقم ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۴۵۲ واحد (۰.۱۱) به تراز یک میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.

در چهارمین روز کاری هفته، بیش از ۴ میلیارد و ۲۷۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۸ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۱۷ معامله به ارزش یک هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه فراورده‌های نفتی با ۱۴ هزار و ۳۴۳ معامله به ارزش یک هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال، گروه غذایی بجز قند با ۱۴ هزار و ۸۷۴ معامله به ارزش ۹۷۲ میلیارد ریال، گروه بانک ها با ۸ هزار و ۷۷۲ معامله به ارزش ۹۱۲ میلیارد ریال و گروه فلزات اساسی با ۱۴ هزار و ۱۸۵ معامله به ارزش ۷۴۶ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۷۶۰ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۵۰۱ واحد، شرکت پالایش نفت تهران با ۳۰۳ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۲۳۹ واحد و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۴۲۴ واحد، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با ۳۸۱ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۳۷۳ واحد، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با ۱۰۶ واحد و توسعه معادن و فلزات با ۹۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ۲۶ مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۵۳.۹۳ واحدی به رقم ۱۷ هزار و ۸۵۲ واحد رسید.

همچنین، امروز بیش از ۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۰ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۲۰.۹۵ واحد، شرکت داروسازی دانا با ۶.۸ واحد، بانک دی با ۵.۵ واحد، بیمه پاسارگاد با ۵.۳ واحد و شرکت پالایش نفت شیراز با ۴.۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت سنگ آهن گهرزمین با ۱۱ واحد، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۲.۶۵ واحد، شرکت بهمن دیزل با ۱.۸ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید با ۱.۲ واحد و شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با ۱.۱۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!