پنجشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9711 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ |
92 بازدید
۰
9
ارسال به دوستان
پ

به گزارش عصر شنبه ایرنا، در دور مقدماتی این مسابقه از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند که در مرحله نیمه نهایی تیم «منتخب خورگو» با نتیجه ۷ بریک «اتحاد تازیان» را از پیش رو برداشت و «ستاره سرخ الف سرخون» در بازی دیگر با نتیجه ۷ بر ۲ «استقلال جوان» را شکست […]

به گزارش عصر شنبه ایرنا، در دور مقدماتی این مسابقه از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند که در مرحله نیمه نهایی تیم «منتخب خورگو» با نتیجه ۷ بریک «اتحاد تازیان» را از پیش رو برداشت و «ستاره سرخ الف سرخون» در بازی دیگر با نتیجه ۷ بر ۲ «استقلال جوان» را شکست داد و ۲ تیم «متتخب خورگو» و «ستاره سرخ الف» موفق شدند با شکست حریفان خود به بازی پایانی برسند.
در بازی پایانی این مسابقه ها ۲ تیم یک بازی خوب و جذاب را به نمایش گذاشتند، تیم منتخب خورگو موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ تیم ستاره سرخ  را شکست دهد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقه فوتسال جام رمضان دهستان سرخون دست یابد.
تیم های استقلال جوان و اتحاد تازیان نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند که در ضربات پنالتی تیم استقلال جوان با نتیجه ۳ بر۲ حریف خود را شکست داد و مقام سوم این مسابقه ها را کسب ‌کرد.
کاپ اخلاق این دوره از مسابقه ها نیز به تیم جوانان اتحاد سرخون رسید.
حمید رضا فرهادی از تیم ستاره سرخ سرخون با ۱۹ گل زده به عنوان آقای گل مسابقه شناخته شد. بهترین بازیکن علیرضا پیل مال از ستاره سرخ الف و پدیده مسابقه امیر حسین تقی پور از تیم اتحاد سرخون معرفی شدند.
در مراسم پایانی که با حضور مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، علیرضا باقری مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، اصغرمعماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان، عباس سرخاب بازیکن سابق تیم ملی،  مسوولان دهستان سرخون و جمع زیادی از تماشاگران در زمین فوتسال چمن مصنوعی سرخون برگزار شد، به تیم های اول تا سوم جام و هدایای اهدا شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!