شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11932 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ |
116 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس، درباره وضعیت فعلی این تیم مصاحبه ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در زیر می خوانید: *درست است که بازی‌ها فراز و نشیب زیادی دارد؛ اما کافی است که امتیاز از دست ندهیم تا […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس، درباره وضعیت فعلی این تیم مصاحبه ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در زیر می خوانید:

*درست است که بازی‌ها فراز و نشیب زیادی دارد؛ اما کافی است که امتیاز از دست ندهیم تا به قهرمانی برسیم. کادرفنی پرسپولیس در بازی‌های دوستانه مشکلات و ضعف‌های تیم را پیدا و اصلاح کرده است.

*به نظرم یحیی از آشفتگی و حواشی تیم فاصله گرفت و آنها را به خوبی کنترل کرد و همه شاهدیم انگار از باتلاقی نجات یافتیم و به قهرمانی نزدیک شده‌ایم. ما در زمان برانکو آخر جدول را نیز تجربه کردیم اما حالا به جایی رسیدیم که از ابتدای فصل ادعای قهرمانی داشتیم و در حال رسیدن به آن هستیم.

*میدانیم که اشکالاتی به گل‌محمدی و کادرفنی وارد است اما ما پیشکسوتان به دنبال حاشیه سازی نیستیم و اگر مسئله‌ای به چشم مشکلی ببینیم، آن‌ را به صورت حضوری متذکر می‌شویم. پرسپولیس مثل یک خانواده است و باید حواشی و مشکلات را در خود تیم حل کرد نه آنکه در رسانه‌ها جار زد زیرا این مدل ایراد گرفتن حاشیه ساز است و تیم را ضعیف می‌کنند.

*نمی‌دانم گل‌گهر با چه مدارکی درخواست تجدید نظر داده است اما کسر امتیاز از استقلال به سود ماست و خوشحالمان می‌کند. ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد زیرا این موضوع برای اولین بار است که به این‌ شکل اتفاق افتاده و بعد از مدتی پیگیری‌های جدی انجام گرفته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!