جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12433 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۳ |
106 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

لرستان رئیس بنیاد نخبگان لرستان از اجرای طرح توفا با همکاری جهاد دانشگاهی استان خبر داد. دکتر حمزه امیری در گفت‌گو با ایسنا هدف از اجرای طرح توفا (توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ) را یکی از اولویت‌های بنیاد نخبگان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از مقاطع کارشناسی تا […]

لرستان رئیس بنیاد نخبگان لرستان از اجرای طرح توفا با همکاری جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

دکتر حمزه امیری در گفت‌گو با ایسنا هدف از اجرای طرح توفا (توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ) را یکی از اولویت‌های بنیاد نخبگان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از مقاطع کارشناسی تا دکتری در استان وجود دارند که متاسفانه در جاهایی همچون کسب و کارهای نوین ممکن است اطلاعاتی نداشته باشند این طرح را با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی ممکن است در حوزه کسب و کارهای جدید کشاورزی نوین اطلاعات کافی را نداشته باش که با شرکت در طرح توفا این مهارت‌ها را کسب می‌کند.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان بیان کرد: خروجی طرح توفا این است که افرادی که سرگردان هستند و ایده‌ای دارند جذب مراکز رشد شده و ایده خود را در این مراکز ارائه می‌دهند.

امیری افزود: با توجه به شناختی که از جامعه دانشگاهی استان داریم قطعا استقبال خوبی از طرح توفا خواهد شد.

وی گفت: برای ثبت نام از افراد فراخوان عمومی روی سامانه‌ای که اعلام خواهد شد بارگزاری خواهیم کرد تا براساس آن فارغ‌التحصیلان ثبت نام و آنان براساس رشته‌های مختلف دسته‌بندی خواهند شد.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان یادآور شد: در طرح توفا دوره‌های آموزشی کارگاهی متناسب با رشته و نظام جدید فناوری و بازار کار در استان طراحی شده که افراد پس از گذراندن دوره‌های کارگاهی، کارورزی در شرکت‌های دانش‌بنیان در یک دوره ۹ ماهه را انجام می‌دهند.

امیری اظهار کرد: پس از به توانمندی رسیدن متقاضیان آنها در مراکز رشد مستقر خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!