پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124494 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ |
82 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

تعدادی از فعالان مجازی و اهالی رسانه اصلاح طلب در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرد یا افراد نامعلومی با شلیک اسلحه ساچمه‌ای مصدوم شدند. به گزارش ادارک خبر به نقل از ایلنا؛ حوالی ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه، ۱۱ نفر از فعالان مجازی و رسانه‌ای اصلاح طلب در شهرستان گچساران […]

تعدادی از فعالان مجازی و اهالی رسانه اصلاح طلب در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد توسط فرد یا افراد نامعلومی با شلیک اسلحه ساچمه‌ای مصدوم شدند.

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایلنا؛ حوالی ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه، ۱۱ نفر از فعالان مجازی و رسانه‌ای اصلاح طلب در شهرستان گچساران توسط فرد یا افراد نامعلومی مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفتند.

این اقدام منجر به مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام های میلاد محمدی، ضعیم موسوی ، عباس الهی و میثم سینا شده است. ضعیم موسوی و میلاد محمدی در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان، عباس الهی در بیمارستان شرکت نفت و میثم سینا بصورت سرپایی در همان ساعات اولیه در بیمارستان شهید رجایی معالجه و مرخص شد اما همچنان ساچمه در شانه دارد. عباس عبدی، مهرداد علی پور ، ایمان قاسمی ، مهدی رمضانی و فربد یوسفی از دیگر فعالان مجازی و رسانه‌ای بوده‌اند که در کنار مصدومان این حادثه و در نشست دوستانه‌شان حضور داشته‌اند.

نیروی انتظامی گچساران به مردم این شهرستان و این فعالان قول داده که این فرد یا افراد ناشناس بزودی شناسایی و بازداشت شوند.

اردیبهشت ماه سال جاری نیز مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب در شهرستان ایذه نیز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و متاسفانه به درجه شهادت رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان گچساران از شهرستان های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید