دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124815 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ |
79 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

پاریس که همواره کانون توطئه منافقین و خانه امن آنان بوده است، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به سران گروهک منافقین به آنها اطلاع داده که امسال حق ندارند تجمع سالانه در شهر پاریس برگزار کنند. تجمع‌های سالانه منافقین از سال ۲۰۰۸ در فرانسه برگزار می‌شد و امسال نیز قرار بود اوایل تیرماه در منطقه […]

پاریس که همواره کانون توطئه منافقین و خانه امن آنان بوده است، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به سران گروهک منافقین به آنها اطلاع داده که امسال حق ندارند تجمع سالانه در شهر پاریس برگزار کنند.

تجمع‌های سالانه منافقین از سال ۲۰۰۸ در فرانسه برگزار می‌شد و امسال نیز قرار بود اوایل تیرماه در منطقه «سرژی» پاریس برگزار کنند. نشستی که البته بیشتر به منزله یک نمایش برای بقا توسط این گروهگ بود.

به گزارش ادراک خبر به نقل از رویترز؛ دولت فرانسه طی نامه ای به سرکرده های گروهک منافقین برگزاری تجمع سالانه «اپوزیسیون ایرانی» (گروهک منافقین) را در پاریس ممنوع اعلام کرده است.

رویترز درباره لغو برگزاری این همایش نوشت: ممنوعیت برگزاری تجمع منافقین در پاریس هم‌زمان با تلاش کشورهای غربی برای کاهش تنش با ایران و چند هفته پس از آن اعلام می‌شود که کشورهای اروپایی و ایران چند تبادل زندانی انجام دادند. همچنین دو هفته پیش امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تماس تلفنیِ ۹۰ دقیقه‌ای با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران داشت.

عناصر گروهک منافقین، طی سال‌های اخیر تجمع‌ها و گردهمایی‌های مختلفی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه با حضور مقامات ارشد اروپایی و آمریکایی و عربی برگزار می‌کردند. امسال نیز گروهک منافقین به دنبال دعوت از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده و همچنین مایک پنس معاون ترامپ برای حضور در این نیز نشست بودند که از این طریق و عملیات رسانه‌ای بتواند بخشی از ناکامی‌های اخیر خود در ایجاد آشوب در داخل کشور را جبران کند. پیش‌تر نیز در جریان نشست‌های این گروهک تروریستی جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا و همچنین مایک پمپئو وزیر سابق امور خارجه آمریکا حضور داشتند.

گروهک منافقین که با ۱۷ هزار ترور در دهه ۶۰ و کشتار زنان و مردان و کودکان بی‌گناه، لکه ننگی ابدی بر چهره خود دارد، در ماه‌های اخیر از قائله «زن، زندگی، آزادی» حمایت و با فعال کردن نیروهای عملیاتی خود در ایران، به کشته‌سازی و ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ داخلی دست زد. طنز ماجرا آنجا بود که این گروهک که با ایده‌هایی نظیر «ازدواج اجباری» یا اجبار زنان به ترک محارم، در نوع خود اسوه تضییع حقوق زنان است، ریاکارانه ژست دادخواهی گرفته و خود را به عنوان جلودار اغتشاشات معرفی می‌کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید