جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12986 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ |
113 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

البرز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت بسیار بالای پژوهشگاه مواد و انرژی ایران، از وزارت‌خانه‌های کشور خواست تا از ظرفیت علمی و تحقیقاتی این پژوهشگاه برای رشد و شکوفایی علمی و اقتصادی کشور بهره بگیرند. به گزارش ادراک خبر، محمدعلی زلفی‌گل روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت در بازدید از پژوهشگاه مواد و […]

البرز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت بسیار بالای پژوهشگاه مواد و انرژی ایران، از وزارت‌خانه‌های کشور خواست تا از ظرفیت علمی و تحقیقاتی این پژوهشگاه برای رشد و شکوفایی علمی و اقتصادی کشور بهره بگیرند.

به گزارش ادراک خبر، محمدعلی زلفی‌گل روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار کرد: ظرفیت بالای علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه مواد و انرژی  از  افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و باید از این ظرفیت به خوبی برای رشد و پیشرفت کشور بهره گرفت .

وی افزود: به طور قطع در نشست هیات دولت ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی این پژوهشگاه مطرح خواهد شد تا  وزارتخانه‌ها  و صنعت  بتوانند  از ظرفیت پژوهشگاه مواد و انرژی استفاده کنند .

وزیر علوم هدف از این بازدید را آشنایی با امکانات و تجهیزات این پژوهشگاه عنوان کرد و گفت: آنچه که در این پژوهشگاه از نزدیک مشاهده کردیم نشان می دهد که پژوهشگاه مواد و انرژی افتخار ملی است.

زلفی گل با بیان اینکه پژوهشگاه  مواد و انرژی با امکانات و تجهیزات خوبی که  دارد برای استان البرز نیز مفید است و این استان می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند، افزود: این پژوهشگاه نیاز به حمایت های بیشتری دارد و با توجه به اینکه ساختمان مرکز نوآوری پژوهشگاه جهت تاسیس و تکمیل نیازمند حمایت است، استاندار البرز در این زمینه می تواند کمک کند و وزارت علوم  نیز پیگیری می کند تا مرکز نوآوری پژوهشگاه تاسیس شود.

وی با اشاره به مزرعه خورشیدی سبز در پژوهشگاه مواد و انرژی، از رییس این پژوهشگاه خواست تا برای کمک به توسعه بخش‌های مختلف این مجموعه، با استاندار البرز نشست برگزار کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان گفت: پژوهشگاه مواد و انرژی در بخش  تجهیزات و تعمیر امکانات آزمایشگاه ها نیازمند حمایت مالی است؛ ما  در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سعی می کنیم تا حلقه وصل بین پژوهشگاه، صنایع و وزارتخانه های مختلف باشیم تا از ظرفیت آن به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!