پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13260 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ |
92 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – جواد قراب، مدیر اسبق باشگاه و بازیکن سالهای دور تیم استقلال در گفت‌وگو با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی، درباره پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو و شرایط رقیب همشهری این تیم اظهاراتی را مطرح کرد: با […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

جواد قراب، مدیر اسبق باشگاه و بازیکن سالهای دور تیم استقلال در گفت‌وگو با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی، درباره پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو و شرایط رقیب همشهری این تیم اظهاراتی را مطرح کرد:

با پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو چه حالی پیدا کردید؟

خیلی خوشحال شدم. واقعاً خودم را برای این شادی آماده کرده بودم اما وقتی گل زدیم و بازی تمام شد شادی که به من دست داد بیش از انتظارم بود. نمی‌گویم تا صبح نخوابیدم ولی خیلی لذت بردم. ما به این برد نیاز داشتیم.

تا چه اندازه به قهرمانی استقلال امیدوارتر شدید؟

ما تقریباً قهرمان شده ایم و به این موضوع مطمئنیم. منتها فوتبال پستی و بلندیهای خودش را دارد. نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. چون فوتبال در زمین برگزار میشود و توپ گرد است.

درباره شهر خودرو صحبت می‌کنید؟

بله! تیم مشهدی انصافاً فوتبال زیبایی را ارائه داد. به خصوص در نیمه اول، ولی خب بازیکنان تیم ما شرایط دیگری دارند. گرچه فشار روی آنها خیلی زیاد است.

چطور؟

وقتی صدر جدول هستید همه از شما انتظار قهرمانی دارند. وقتی تا به حال نباخته اید ناخودآگاه فشار روی تیم تان زیاد می‌شود. از طرفی پرسپولیس هم قبل از بازی استقلال به میدان رفت و برنده. این انتظارها را بیشتر کرد تا استقلال حتماً ببرد.

دلیل برتری استقلال مقابل شهرخودرو چه بود؟

تعویض‌های خوب! واقعاً نفرات ذخیره ای که به میدان آمدند از نفرات اصلی بهتر بودند. واقعا حق ما بود در جام حذفی هم اول شویم. ولی لیگ را دیگر فکر می‌کنم از دست نمی‌دهیم تا انشاالله یک جشن بسیار خوب و بزرگ برای قهرمانی مان برگزار کنیم.

می خواهیم یک جشن بزرگ برای استقلال بگیریم/ قهرمانی در حضور پرسپولیس ضعیف دلچسب نیست/ فرهاد حق دارد خودش را خالی کند

شادی فرهاد مجیدی بعد از بازی را دیدید؟

بله! طبیعی است. فرهاد جوان است. شور و اشتیاق دارد. او برای همین باشگاه است. چرا شادی نکند؟ باید خوشحالی اش را بروز بدهد. یک جایی باید خودش را خالی کند. این برد حق او و تیمش بود. فرهاد یک مربی جوان و خوش آتیه است که اگر به همین شیوه ادامه بدهد، با کادر فنی خوبی که دارد مثل مربی ایتالیایی، آقای مصطفوی و البته بیژن خان طاهری قطعاً استقلال می‌تواند این موفقیت‌ها را تداوم ببخشد.

بازی بعدی با فولاد را چطور می‌بینید؟

در آن بازی هم اگر با آرامش و راحت بازی کنیم نتیجه مورد نظرمان را می‌گیریم. بعد از آن هم تیم اراک را می‌بریم و این تیم تا آخرین روز همه را شکست می‌دهد و با یک امتیاز بالا قهرمان می‌شود.

چه شد که هواداران تا آخر بازی در استادیوم حضور داشتند؟

این هواداران تا دقیقه آخر ماندند و تیم را تشویق می‌کردند. آنها عاشق این تیم هستند. فقط دوست دارم یک موضوع را هم درباره پرسپولیس بگویم.

چه موضوعی؟

این که تمایل ندارم پرسپولیس تا این اندازه ضعیف باشد. دوست دارم آنها هم در بالا و اوج باشند. وقتی دیدم وحید امیری مصدوم شده و شاید جراحی کند و شش ماه دور از میدان باشد ناراحت شدم. موفقیت استقلال زمانی ارزشمندتر می‌شود که آنها هم در اوج باشند. این قهرمانی ارزشمند تر است که پرسپولیس، سپاهان و تیم‌های قدرتمند دیگر در اوج خودشان باشند. ولی متاسفانه پرسپولیس ضعیف شده است. نه مهاجم خوبی دارد، نه دروازه بان و مدافعان خوب. در حالی که استقلال ۲ دروازه بان بی نظیر دارد و بقیه بچه‌ها هم یکی از یکی بهتر هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!