دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 135968 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ |
56 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حدود ۱۷۰ هزار نفر در پایتخت انگلیس اکنون در خوابگاه‌ها، محل‌های اسکان اضطراری یا سایر اقامتگاه‌های موقت زندگی می‌کنند.

افزایش بی‌خانمانی در پایتخت انگلیسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از میزان ؛  تخمین زده می‌شود که از هر ۵۰ شهروند لندن، یک نفر پس از بی‌خانمان شدن در اسکان اضطراری قرار گرفته است.

بر اساس داده‌های مربوط به بی‌خانمان‌ها، گروه بین حزبی شورای لندن تخمین می‌زند که نزدیک به ۱۷۰ هزار نفر در پایتخت انگلیس اکنون در خوابگاه‌ها، محل‌های اسکان اضطراری یا سایر اقامتگاه‌های موقت زندگی می‌کنند.

این گروه معتقد است که این تعداد در یک سال ۱۷ هزار نفر افزایش یافته است.

این سازمان تخمین می‌زند که این آمار شامل بیش از ۸۳ هزار کودک می‌شود. افراد زیادی در لندن بی‌خانمان هستند و در خیابان‌ها به سر می‌برند.

شورای لندن معتقد است تعداد کودکانی که در اقامتگاه‌های اضطراری در لندن زندگی می‌کنند برابر با یک کودک به ازای هر کلاس درس در پایتخت این کشور است.

در یک دوره پنج ساله، تعداد افراد ساکن در اماکن اسکان موقت در پایتخت انگلیس حدود ۵ هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافته است. اما کاهش این تعداد در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با افزایش بزرگ ۱۷ هزار نفری در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ همراه شد.

شورای لندن هشدار داد که بحران بی‌خانمانی در لندن به طور فزاینده‌ای به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی و کمبود مسکن دائم غیرقابل کنترل است.

محققان همچنین دریافتند که تعداد خانواده‌های لندنی که بیش از محدودیت شش هفته‌ای در اقامتگاه‌های نامناسب B&B (اقامتگاه‌های بسیار ارزان که بی‌خانمان‌ها در آن به طور موقت اسکان داده می‌شوند) قرار گرفته‌اند، افزایش زیادی یافته است.

در  آوریل ۲۰۲۳، این رقم ۷۸۲ درصد افزایش یافته و از ۱۴۶ به هزار و ۲۸۷ خانواده رسیده است.

رقم کلی برای تعداد خانواده‌هایی که پس از از دست دادن خانه‌هایشان در B&B قرار گرفتند، بین آوریل ۲۰۲۲ و آوریل ۲۰۲۳ بیش از ۲ برابر و از هزار و ۵۴۳ مورد به ۳ هزار و ۲۴۲ مورد رسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید