دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 137656 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
118 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

اعضای شورای شهر تهران در سومین سال از دوره ششم به اتفاق آراء به ابقای مهدی چمران به عنوان رییس و پرویز سروری به عنوان نایب رییس شورای شهر تهران، رأی مثبت دادند.

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، برگزاری سومین انتخابات هیات رییسه دوره ششم شورا را در دستور کار خود قرار دادند که پس از رأی گیری، مهدی چمران به عنوان ریاست و پرویز سروری به عنوان نایب رئیس شورا ابقا شدند.
بنا به این گزارش؛ مهدی چمران در این انتخابات با پیشنهاد اکثریت اعضای شورای شهر تهران، کاندیدای ریاست شورا شد و با ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه به عنوان رییس شورا ابقا شد. پرویز سروری نیز با پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، کاندیدای نایب رئیسی شورا شد و با ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه به عنوان نایب رئیس شورا ابقا شد.

چمران با رای اعضای شورای شهر تهران رئیس ماند 
در ادامه، برای کسب جایگاه منشی شورای شهر تهران نیز نرجس سلیمانی، سوده نجفی و جعفر بندی شربیانی اعلام کاندیداتوری کردند و در جریان رأی گیری، جعفر شربیانی با ۱۵ رأی ماخوذه به عنوان منشی اول و نرجس سلیمانی با ۱۰ رأی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.
نرجس سلیمانی با تقدیر از اعضای شورا ضمن اعلام انصراف این وظیفه را همچون دوره‌های گذشته به سوده نجفی واسپاری کرد. گفتنی است سوده نجفی و نرجس سلیمانی در دور نخست رأی گیری هردو با ۱۲ رأی ماخوذه به دور دوم کشیده شدند.
مهدی اقراریان و علیرضا نادعلی نیز برای کسب کرسی سخنگویی شورا اعلام کاندیداتوری کرده و اعضای شورای شهر تهران در نهایت با ۱۱ رأی، علیرضا نادعلی را در سمت خود ابقا کردند. مهدی اقراریان نیز با کسب ۹ رأی ماخوذه حائز کسب کرسی سخنگویی شورا نشد.
به این ترتیب هیئت رییس شورای شهر تهران بدون تغییر برای سال سوم دوره ششم ابقا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید