دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 137815 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
58 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: صیانت از نیروی انسانی مهمترین وظیفه حفاظت و اطلاعات است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح :صیانت از نیروی انسانی مهمترین وظیفه حفاظت و اطلاعات استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: اگر نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه سازمان‌ها و دستگاه ها، دچار انحراف و آسیب شود ضرر جبران ناپذیری وارد می‌کند.
بنابراین گزارش – به مناسبت سالروز تأسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مراسمی با حضور مسئولان و کارشناسان حفاظت و اطلاعات در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مرکز و به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور صیانت از نیروی انسانی را بزرگ‌ترین وظیفه حفاظت و اطلاعات دانست و گفت: اگر نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه سازمان‌ها و دستگاه ها، دچار انحراف و آسیب شود ضرر جبران ناپذیری وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه سیاست حفاظت و اطلاعات نه بر مبنای مچ گیری بلکه پیشگیری از انحراف است، تصریح کرد: در گذشته‌های دور بعضاً دستگاه‌ها و سازمان‌ها در اعلام جرم و پرونده از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، اما اکنون سیاست بر این مبنا است که نگذارند فرد دچار انحراف شود و از همان ابتدا جلوی انحراف گرفته شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور با بیان اینکه وظیفه اصلی کارکنان حفاظت، صیانت از نیروی انسانی است، اظهار کرد: خود کارکنان حفاظت باید با ایمان‌ترین باشند و خود را متخلق به آداب اسلامی کنند، زیرا شیطان بیش از هرکس به دنبال انحراف این افراد است.

وی گفت: نظارت‌ها در سازمان باید پدرانه و مشفقانه و شبانه روزی باشد و در این راه از همه امکانات استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان با بیان اینکه حفاظت و اطلاعات در تمام ابعاد باید مسائل را رصد کند، گفت: سازمان قضایی محراب قوه قضاییه و یکی از پاک‌ترین دستگاه‌ها است و قاطبه نیرو‌های ما از بهترین‌ها هستند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور تصریح کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح الگو و نمونه نظم و انضباط و سلامت در نیرو‌های مسلح و در دستگاه قضایی باید باشد بنابراین برخی گلایه‌ها در خصوص نحوه نظارت و سخت گیری‌ها در سازمان مورد قبول نیست.

وی با تأکید بر هوشیاری در جلوگیری از دام گستری برای مسئولان و کارکنان سازمان توسط برخی افراد سودجو، گفت: ممکن است خیلی افراد به ما مراجعه کنند و با یک احوال پرسی گرم با رنگ و لعاب بسیار زیبا و دادن وعده امکانات و یک ارتباط نامتعارف بخواهند ما را به انحراف بکشاند که در مراوده با این افراد باید احتیاط کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان از حمایت‌های بی شائبه حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و همکاران وی در این مرکز با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جهت صیانت از نیروی انسانی قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید