پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14131 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ |
103 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – اعضای تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار مقابل حریف هفته بیست و ششم خود غروب جمعه هفته جاری، تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند. طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی استقلال، برای اعزام کاروان آبی‌پوشان عصر جمعه هفته […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار مقابل حریف هفته بیست و ششم خود غروب جمعه هفته جاری، تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی استقلال، برای اعزام کاروان آبی‌پوشان عصر جمعه هفته جاری یک هواپیمای چارتر (مانند همه سفرهای خارج از تهران قبلی) در فرودگاه انتظار آنها را می کشد تا شاگردان فرهاد مجیدی را به اهواز برساند.

طبق اخبار اعلام شده از سوی کادر فنی استقلال، این تیم عصر روز جمعه پس از انجام یک جلسه تمرین سبک در مجموعه ورزشی انقلاب به وسیله یک دستگاه اتوبوس عازم فرودگاه مهرآباد شده و از این طریق راهی اهواز خواهند شد.

استقلالی ها پس از رسیدن به مرکز استان خوزستان راهی هتل پارس می‌شوند تا اردوی شبانه روزی شان برای دیدار مقابل فولاد را آغاز کنند.

دیدار رفت تیم های استقلال و فولاد در تهران و در تاریخ هشتم دی ماه با تک گل مهدی مهدی پور و با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

شایان ذکر است؛ دیدار برگشت این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در استادیوم فولاد آره نا شهر اهواز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!