دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 141939 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
58 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای گردشگری زیارت در استان گلستان با نظارت دستگاه قضایی متوقف شد.  

پایان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای زیارت استان گلستانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ رئیس کل دادگستری استان گلستان در جریان سفر غیررسمی و بدون تشریفات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان گلستان گفت:وضعیت ساخت و ساز‌های غیرمجاز روستای زیارت به گونه‌ای بود که طی سنوات گذشته حتی کارگروه‌های فراقوه‌ای هم نتوانسته بودند جلوی آن را بگیرند؛ در نتیجه اقدامات قضایی در یک سال ونیم اخیر، جلوی ۹۹ درصد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز روستای گردشگری زیارت گرفته شد.
اقای اسیایی افزود:در ۲ دهه گذشته حدود ۵ هزار واحد مسکونی غیر مجاز در روستای زیارت ساخته شده است اما در حال حاضر با نظارت دستگاه قضایی ساخت و ساز غیر مجاز در روستای زیارت متوقف شده است.
روستای «زیارت» یکی از مناطق ییلاقی و خوش‌آب‌وهوا و از جاذبه‌های گردشگری استان گلستان است که در مجاورت شهر گرگان، مرکز این استان قرار دارد.
 این روستا در حدود ۱۲ کیلومتری جنوب پارک جنگلی «ناهارخوران» و در یکی از دهستان‌های بخش مرکزی گرگان به نام دهستان «استرآباد جنوبی» واقع شده است. فاصله روستای «زیارت» تا مرکز شهر گرگان، ۱۸ کیلومتر است.
۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۰، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان دستوراتی در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این روستا صادر کرد و ساخت و ساز‌ها در روستای زیارت مورد نظارت قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید