جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 146632 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۴۶ |
71 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کاهش زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در سامانه تلفنی این سازمان خبر داد.

ذریببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است.
آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، در کمترین زمان و به صورت رایگان، شکایت به شعبه مربوطه ارسال و فرآیند تحقیقات، استعلامات قانونی لازم و رسیدگی، انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید