رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کاهش زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در سامانه تلفنی این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است.
آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، در کمترین زمان و به صورت رایگان، شکایت به شعبه مربوطه ارسال و فرآیند تحقیقات، استعلامات قانونی لازم و رسیدگی، انجام میشود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://edraknews.ir/?p=146632
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.