شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15086 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ |
113 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

با مشارکت گروه‌های مالی بخش خصوصی بزرگترین صندوق جسورانه کشور برای حمایت از دانش بنیان‌ها راه اندازی می‌شود. به گزارش ادراک خبر، امیر عباس حسینی مدیر عامل یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲،  در جمع خبرنگاران، اولویت اصلی این شرکت  را سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های حوزه‌های سلامت و خدمات‌رسانی […]

با مشارکت گروه‌های مالی بخش خصوصی بزرگترین صندوق جسورانه کشور برای حمایت از دانش بنیان‌ها راه اندازی می‌شود.

به گزارش ادراک خبر، امیر عباس حسینی مدیر عامل یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲،  در جمع خبرنگاران، اولویت اصلی این شرکت  را سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های حوزه‌های سلامت و خدمات‌رسانی به جامعه بازنشستگان کشور اعلام کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با عنایت به شعار سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” و به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به بازنشستگان با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به راه اندازی بزرگترین صندوق جسورانه کردیم.

وی سهام ممتاز این صندوق را در اختیار شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح (ساتا) دانست و یادآور شد: سهامداران این صندوق شامل گروه‌های مالی بخش خصوصی و  موسسه توانمندسازی نیروهای مسلح هستند.

حسینی ادامه داد: ۵۰ درصد از سرمایه صندوق توسط صاحبان سهام ممتاز و ۵۰ درصد مابقی از طریق پذیره نویسی در بازار بورس و اوراق بهادار تأمین خواهد شد.

وی افزایش روند سالخوردگی و نیاز جامعه بازنشستگان به بهبود کیفیت خدمات و ظرفیت عظیم موجود در شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات این حوزه را از دلایل اصلی تشکیل این صندوق برشمرد و افزایش شفافیت و امکان سرمایه‌گذاری توسط سرمایه‌گذاران خرد را از دلایل پذیره نویسی این صندوق در بازار بورس و اوراق بهادار دانست.

حسینی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر ۵ شرکت  دانش بنیان در این گروه سرمایه گذاری حاضر هستند.

انتهای پیام 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!