پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 156486 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ |
131 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر،مرجان صفابخش، همسر این بازیگر در گفت‌وگویی  این خبر را تایید کرد. به گفته وی میراحمدی از صبح سه شنبه ( ۲۸ شهریور ماه) به کما رفت و لحظاتی پیش آسمانی شد. آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی بود با بیماری مبارزه می‌کرد، از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی […]

به گزارش ادراک خبر،مرجان صفابخش، همسر این بازیگر در گفت‌وگویی  این خبر را تایید کرد. به گفته وی میراحمدی از صبح سه شنبه ( ۲۸ شهریور ماه) به کما رفت و لحظاتی پیش آسمانی شد.

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی بود با بیماری مبارزه می‌کرد، از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود که دکتر متوجه شد که سطح زردی‌اش بسیار بالاست و باید سریعاً بستری می‌شد تا به‌وسیله (ای آر سی پی) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود. با این همه پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت وترخیص از بیمارستان، میراحمدی بار دیگر به بیمارستان برده شد و به کما رفت و متاسفانه عصر امروز جان خود را از دست داد.

میر احمدی

پژمان بازغی – رئیس انجمن بازیگران خانه سینما – هم با انتشار تصویری از این بازیگر در صفحه خود در فضای مجازی از درگذشت این بازیگر خبر داد.

میراحمدی کارش را (در دنیای تصویر) از برنامه «نوروز ۷۲ » با علی عمرانی و مهران مدیری آغاز کرده بود.

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم می‌کرد.

او در برنامه‌های «خنده بازار»، «محله گل و بلبل» و سریال «بچه محل» هم بازی کرده بود.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید