پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 192121 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ |
93 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

 رونمایی از کتاب مرکب بنفش دردویست و‌نود و یکمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می شود. به گزارش ادراک خبر به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگ سرای رسانه در دویست و نود ویکمین نشست زرین قلم به رونمایی از کتاب مرکب بنفش به نویسندگی آزیتا رفیعی سرشکی می پردازد. مُرکب بنفش» رُمانی تاریخی […]

 رونمایی از کتاب مرکب بنفش دردویست و‌نود و یکمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می شود.

به گزارش ادراک خبر به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگ سرای رسانه در دویست و نود ویکمین نشست زرین قلم به رونمایی از کتاب مرکب بنفش به نویسندگی آزیتا رفیعی سرشکی می پردازد.

مُرکب بنفش» رُمانی تاریخی و عاشقانه اثر آزیتا رفیعی سرشکی، نویسنده و پژوهشگر معاصر ایرانی است که در زمینه ی تحقیقات (فولکلور، قصه و اسطوره شناسی)مقاله های گوناگون دارد.

نویسنده، دانش آموخته رشته تاریخ از دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس در رشته فرهنگ و زبان های باستانی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

مُرکب بنفش اولین رمان وی که در قالب نامه روایت می‌شود، نامه‌هایی که از ذهن خلاق نویسنده مکتوب شده، روایتی از زبان دلدار «ماه سلطان» به عاشق نوشته می‌شود و بنا به دلایلی که در رمان می خوانیم هرگز به شخص مورد خطاب (یحیی میرزا) نمی رسد. زمان تاریخ نامه ها سالهای ۱۲۷۵ الی ۱۲۸۵ خورشیدی را در بر می‌گیرد.بُرهه ای از تاریخ عصر قاجار که مقارن اواخر وزارت امیر کبیر و قتل وی تا جنبش مشروطه و سرکوب آن توسط حکومت وقت اشاره دارد.‌

نشست رونمایی از کتاب مرکب بنفش با حضور آزیتا رفیعی سرشکی نویسنده اثر ، دکتر ابوالقاسم شیدا استاد زبان و ادبیات فارسی ودکتر عباس عربی مدرس تاریخ نگار به عنوان کارشناسان و جمعی از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه شنبه ۲۵ آذر ماه۱۴۰۲ ساعت۱۷ در فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.

علاقه‌مند برای حضوردر این جلسه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۷۰۱۴۸۲ تماس بگیرند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید