واحد هوش مصنوعی Argo خودران فورد، دیروز یک عملیات آزمایشی بدون راننده را در آستین و میامی آغاز کرد و به یک نقطه عطف بزرگ دست یافت. خودروهای این شرکت هنوز مسافر نمیپذیرند، اما اکنون اجازه دارند کارمندان هوش مصنوعی Argo را بدون راننده جابجا کنند. آرگو این اعلامیه را گامی مهم در برنامه خود، […]
واحد هوش مصنوعی Argo خودران فورد، دیروز یک عملیات آزمایشی بدون راننده را در آستین و میامی آغاز کرد و به یک نقطه عطف بزرگ دست یافت.
خودروهای این شرکت هنوز مسافر نمیپذیرند، اما اکنون اجازه دارند کارمندان هوش مصنوعی Argo را بدون راننده جابجا کنند.
آرگو این اعلامیه را گامی مهم در برنامه خود، برای تجاری سازی فناوری رانندگی خودران با ارائه مجموعهای از APIهای طراحی شده برای اجازه به شرکتهای حمل و نقل، تحویل و تدارکات، برای ترکیب وسایل نقلیه خود در خدمات آن ها، خواند.
آرگو یکی از معدود شرکتهایی است که در فضای شلوغ رقابت میکند و هنوز برندهای شناخته نشده است. در ابتدای سال، جنرال موتورز شروع به ارائه تاکسیهای عمومی بدون راننده در سانفرانسیسکو کرد، اما به دلایلی ماشینهای این شرکت به تردد در ساعات غیر اوج تردد، محدود شدند. در همین حال، شرکت Waymo نیز اخیراً آزمایش خودروهای کاملاً خودران خود را در سانفرانسیسکو آغاز کرد.
بیشتر بخوانید