پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 244169 |
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ |
24 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محمود واعظی عضو حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار اخیر چند عضو تشکل متبوعش با علی لاریجانی، گفت: ارتباط بنده با آقای لاریجانی دوستانه و قدیمی است و بنده از زمانی که آقای لاریجانی وزیر ارشاد بودند یا رئیس سازمان صداوسیما با ایشان ارتباط داشتم و […]

محمود واعظی عضو حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار اخیر چند عضو تشکل متبوعش با علی لاریجانی، گفت: ارتباط بنده با آقای لاریجانی دوستانه و قدیمی است و بنده از زمانی که آقای لاریجانی وزیر ارشاد بودند یا رئیس سازمان صداوسیما با ایشان ارتباط داشتم و این ارتباط، ارتباط جدیدی نیست.

 

وی در پاسخ به این سؤال که برداشت شما از اظهارات آقای لاریجانی چه بود و آیا ایشان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد، گفت: آقای لاریجانی در حال ارزیابی و بررسی شرایط هستند؛ در صورتی که شرایط مساعد باشد کاندیدا خواهند شد.

واعظی همچنین گفت: آقای لاریجانی از گذشته برای مدیریت کشور برنامه‌ داشتند و اخیراً هم که در سمت مشاور مقام معظم رهبری بودند، شرایط کشور را بررسی کرده‌اند و به نظرم برای مدیریت دولت برنامه دارند.

عضو حزب اعتدال و توسعه همچنین گفت: ما در شرایط کنونی نیازمند یک رئیس‌جمهوری هستیم که بتواند دولتی کارآمد و عقلایی تشکیل بدهند که بتوانند کشور در شرایط خاصی که در داخل و حوزه بین‌الملل وجود دارد، مدیریت کند.

به گزارش تسنیم، انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور سابق، روز جمعه ۸ تیرماه برگزار می شود و کاندیداها از روز پنجشنبه ۱۰ خرداد به مدت ۵ روز فرصت ثبت نام دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید