شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 244539 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۷ |
17 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که چندسالی را در فوتبال اروپا بازی کرده، مهمان عادل فردوسی پور در ویژه برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر بود. او در بخشی از مصاحبه خود درباره اینکه قهرمانی را از پرسپولیس در هفته بیست و نهم گرفته گفت: آن زمان در راه آهن بازی می کردم و […]

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که چندسالی را در فوتبال اروپا بازی کرده، مهمان عادل فردوسی پور در ویژه برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر بود. او در بخشی از مصاحبه خود درباره اینکه قهرمانی را از پرسپولیس در هفته بیست و نهم گرفته گفت: آن زمان در راه آهن بازی می کردم و فکر میکنم ۱۶-۱۷ سالم بود. وقتی جلو پرسپولیس و استقلال بازی می کنی تمام تلاشت را می کنی تا بهترین بازی را انجام دهی.

او همچنین درباره اینکه آیا در کودکی هوادار استقلال بود گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم اینکه نمی شود از گذشته فرار کرد. من در زمان آقای قلعه نویی با استقلال قرارداد بستم. در آن زمان امیرحسین صادقی، رحمتی، طالب لو و … در این تیم بازی می کردند. قراردادم ۱۰ میلیون بود و من با این پول نمی توانستم خانه ای برای خودم بگیرم و حتی به مخارج خورد و خوراکم نمی رسیدیم. پس از مشورت با خانواده قراردادم را با استقلال فسخ کردم و آنها برگه قراردادم را پاره کردند. در حال حاضر از ته قلبم پرسپولیسی هستم و دوست ندارم در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کنم.

بیشتر بخوانید: فردوسی‌پور برنامه میثاقی را هدف گرفت/ رمزگشایی از افشاگری تهدیدآمیز عادل از فساد در تلویزیون

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید