پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 245168 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ |
13 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، یادگیری مهارت‌ها به جوانان کمک می‌کند تا برای ورود به بازار کار آماده شوند و از فرصت‌های شغلی بیشتری بهره‌مند شوند. مهارت‌های عملی و علمی به جوانان کمک می‌کند تا در حوزه‌های مختلف شغلی توانایی داشته باشند و برای کسب و کارها جذاب باشند. همچنین با توسعه قابلیت‌های شخصی در […]

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، یادگیری مهارت‌ها به جوانان کمک می‌کند تا برای ورود به بازار کار آماده شوند و از فرصت‌های شغلی بیشتری بهره‌مند شوند. مهارت‌های عملی و علمی به جوانان کمک می‌کند تا در حوزه‌های مختلف شغلی توانایی داشته باشند و برای کسب و کارها جذاب باشند. همچنین با توسعه قابلیت‌های شخصی در یادگیری مهارت‌ها، جوانان  در توسعه قابلیت‌های شخصی خود، مانند خلاقیت، تصمیم‌گیری، همکاری و مدیریت زمان، تقویت می‌شوند. این قابلیت‌ها به جوانان کمک می‌کند در زندگی روزمره و در مواجهه با چالش‌ها و مسائل پیش رو، موفقیت بیشتری داشته باشند.

امیر میمنت آبادی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درباره حمایت از آموزشگاه های آزاد در راستای توسعه مهارت  اظهار کرد: بخش خصوصی آنطور که باید برای سرمایه گذاری و مشارکت در مهارت آموزش توجیه نشده است و متناسب با تقاضا در میدان حضور ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود:  هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد  پایین در نظر گرفته شده است که به آموزشگاههای آزاد اختصاص میابد تا گامی در راستای مهارت آموزی جوانان باشد.

وی بیان کرد: در ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهمیت این استان را متوجه هستیم و به آن توجه خواهیم کرد و انتظار داریم مسئولان استان هم توجه کنند شاهد افزایش اشتغال رونق و آبادانی و کاهش نرخ بیکاری در این استان باشیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید