جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 247130 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۲ |
10 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: جعفر دهقان، هنرپیشه سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم و فعالیت‌های دولت جدید در حوزه هنر را دنبال خواهیم کرد، به هنر آنلاین گفت: دولت سیزدهم برای ایران زحمات بسیاری کشید و ای کاش آیت‌الله رئیسی حضور داشت و فعالیت‌های او […]

گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: جعفر دهقان، هنرپیشه سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم و فعالیت‌های دولت جدید در حوزه هنر را دنبال خواهیم کرد، به هنر آنلاین گفت: دولت سیزدهم برای ایران زحمات بسیاری کشید و ای کاش آیت‌الله رئیسی حضور داشت و فعالیت‌های او به نتیجه می‌نشست و در پایان دوره مشخص می‌شد؛ چراکه ممکن است امروز هیچکس متوجه اقدامات موثر او نشده باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه هنر و سینما، خصوصا در بخش خصوصی سینما رشد چشمگیری را شاهد بودیم، عنوان کرد: در آن دوران تعداد فعالیت‌های سینمایی و ساخت فیلم‌ها افزایش یافت و در بخش فرهنگی نیز تلاش‌هایی را شاهد بودیم؛ علاوه بر این ایشان در راستای حمایت از هنرمندان خصوصا در بحث پیشکسوتان هنر نیز پیشتاز بود.

این بازیگر در ادامه با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی اقدامات دیگری را هم در دستور کار داشت که نیمه تمام ماند، گفت: ای کاش حضور داشت و این اقدامات به نتیجه می‌رسید. در آن شرایط بعضی بازی‌های سیاسی سبب شد تا برخی افراد نسبت به تخریب فعالیت‌های او اقدام کنند و بر آن بودند اقدامات رئیس جمهور شهید را بی‌اهمیت جلوه دهند، اما ما که در این عرصه فعالیت می‌کنیم، شاهد اقدامات او بودیم.

دهقان فعالیت‌های رئیس جمهور شهید را تنها در حوزه هنر نخواند و اظهار کرد: این کشور چاله‌های بسیاری دارد، همچنین فعالیت‌های دولت‌های پیشین نیز در حد شعار باقی می‌ماند و دولت سیزدهم در راستای رفع آن‌ها برآمده بود و بدون شعار و دور از هیاهو اقدامات خود را پیش می‌برد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید براینکه در دولت سیزدهم فضای هنری بسته نبود، خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت بعدی نیز این فضا را حفظ کند و مشوق‌هایی را برای فعالیت هنرمندان در نظر گیرد. همچنین اقدامات دولت بعدی را نیز با دیگر دولت‌ها مقایسه خواهیم کرد.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید