جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 247918 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ |
14 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاهین مستوفی، رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی گفت: بخش عمده‌ای از رشد درآمدهای مالیاتی با اقداماتی همچون مبارزه با فرار مالیاتی از طریق انجام بازرسی مالیاتی ماده (۱۸۱)، رسیدگی به تراکنش‌های مشکوک بانکی و پیگیری گزارشات مردمی و همچنین شناسایی منابع جدید حاصل شده است.  در فروردین […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاهین مستوفی، رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی گفت: بخش عمده‌ای از رشد درآمدهای مالیاتی با اقداماتی همچون مبارزه با فرار مالیاتی از طریق انجام بازرسی مالیاتی ماده (۱۸۱)، رسیدگی به تراکنش‌های مشکوک بانکی و پیگیری گزارشات مردمی و همچنین شناسایی منابع جدید حاصل شده است.

 در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۵۹ مورد اجرای بازرسی مالیاتی صورت گرفته که رسیدگی و صدور ۶۵۱ برگ تشخیص به مبلغ حدود یک هزار و ۸۰۰  میلیارد ریال و صدور ۵۹۶ برگ قطعی به مبلغ بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را در پی داشته است.     

 در دو ماه نخست سال جاری ۲۷۵ شرکت در فهرست مؤدیان فاقد اعتبار مالیاتی، درج و ۵۴۰ مؤدی مشکوک شناسایی شده است.

 درخصوص پیگیری گزارشات مردمی در بازه زمانی مذکور نیز تصریح کرد: از میان چهار هزار و ۲۵۳ گزارش مردمی دریافت شده در حوزه فرار مالیاتی، ۴۱ فرد فاقد پرونده مالیاتی شناسایی شد و ۸۵  مورد از گزارش ها نیز در مرحله درخواست استعلام تراکنش بانکی  قرار گرفت.          

 در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزان حدود ۳۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز از این بخش درآمدهای مالیاتی وصول شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید