جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 248314 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ |
29 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

شکوهی گفت: در سالی که گذشت کنسرت‌ها در شرایط ­ایده عالی برگزار شدند و ما شاهد رونق کنسرت‌ها بودیم. شهرام شکوهی، از خوانندگان موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین با تأکید بر تعامل مثبت هنرمندان با مدیران در دولت قبل افزود: در دولت سیزدهم تعامل بهتری میان هنرمندان و مسئولان ایجاد شد و همین […]

شکوهی گفت: در سالی که گذشت کنسرت‌ها در شرایط ­ایده عالی برگزار شدند و ما شاهد رونق کنسرت‌ها بودیم.

شهرام شکوهی، از خوانندگان موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین با تأکید بر تعامل مثبت هنرمندان با مدیران در دولت قبل افزود: در دولت سیزدهم تعامل بهتری میان هنرمندان و مسئولان ایجاد شد و همین امر زمینه بهتری را برای انجام فعالیت‌های هنری فراهم کرد. زمانی که ارتباط میان هنرمند و مسئولان بر پایه تساهل و تسامح شکل گیرد بسیاری از موانع به‌خصوص در زمینه اعطای مجوزها نیز مرتفع می‌شود، اتفاقی که در دولت سیزدهم شاهد آن بودیم و امیدواریم که این روند در دولت بعد ادامه‌دار باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت سیزدهم در مسیر تساهل و تسامح خود با هنرمندان نه‌تنها در عرصه صدور مجوزها تعامل خوبی داشت بلکه همواره نسبت به مجوزهایی که صادر می‌شد خود را مسئول می‌دانست و از هنرمندان حمایت می‌کرد و به عبارتی در مقابل دخالت‌های سایر ارگان‌ها و بخش‌ها نسبت به مجوزهای صادر شده می ایستاد و پشتی بان هنرمندان بود.

این خواننده با اشاره به سیاست گذاری‌های درست دولت قبل پیرامون برگزاری کنسرت‌ها بیان کرد: حوزه فرهنگ بسیار مهم است و در کنار این رونق‌ها همچنان باید به این حوزه توجه ویژه‌ای صورت گیرد، به خصوص  در بحث سخت افزاری،  عرصه موسیقی نیازمند اهتمام ویژه‌تری است.

این هنرمند در ادامه افزود: هنرمند برای خلق اثر خود نیاز به آرامش دارد. شرایط  امروز هنرمندان به‌خصوص اهالی موسیقی روند رو به رشدی است، بنابراین این آرامش و روند رو ثبات نباید با تغییر دولت‌ها دستخوش تغییر و تحول شود و امیدوارم دولت‌های بعد هم همین مسیر را پیش گیرند.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید