جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 248996 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ |
12 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش هنرآنلاین، بیست و پنجمین جشنواره Rainbow دوم تا نهم ژوئن مصادف با ۱۳ تا ۲۰ خردادماه سال جاری در لندن برگزار شد و زهره زمانی از بندرانزلی با فیلم داستانی«نومان» جایزه بهترین کارگردان را کسب کرد. «نومان» یک فیلم کوتاه داستانی و جدیدترین کار زهره زمانی است که تا کنون ۶ حضور بین […]

به گزارش هنرآنلاین، بیست و پنجمین جشنواره Rainbow دوم تا نهم ژوئن مصادف با ۱۳ تا ۲۰ خردادماه سال جاری در لندن برگزار شد و زهره زمانی از بندرانزلی با فیلم داستانی«نومان» جایزه بهترین کارگردان را کسب کرد.

«نومان» یک فیلم کوتاه داستانی و جدیدترین کار زهره زمانی است که تا کنون ۶ حضور بین المللی داشته و قبلاً هم از جشنواره نیو پرت‌بیچ آمریکا جایزه بهترین تدوین را از آن خود کرده بود.

علاوه بر این « نومان» در بخش مسابقات هفتمین دوره جشنواره زنان ازمیر ترکیه، ششمین دوره جشنواره ECG(Eurasian Creative Guild Film festival لندن، جشنواره بین‌المللی فیلم سیواس ترکیه همچنین جشنواره بین‌المللی زنان پاکستان شرکت داشت.

«نومان:؛ روایت یک فرد تنها و منزوی است که به تنهایی در ساحل زندگی می‌کند و با کسی ارتباط ندارد تا اینکه با آمدن تیم فوتبال دختران به ساحل و نزدیکی کلبه این فرد؛ اتفاقاتی رخ داد و جرقه امید به زندگی در این فرد روشن می‌شود و تصمیمات جدیدی برای زندگی خود می‌گیرد و در واقع روایت فیلم حول محور شانس و امید دوباره برای زندگی است.

نومان

این فیلم به تهیه کنندگی امین شجاع و رضا محمودی و مشارکت کمپانی فیلم Aurora ایتالیا ساخته شده و بازیگر اصلی با نام نومان چاکر از کشور ترکیه است.

زهره زمانی فیلم‌ساز اهل بندرانزلی و رئیس انجمن سینمای جوانان این شهر پیش از این با فیلم‌های «نامه‌ای به آندره»، «بیا، همه خوابند» و «پابرهنه آقا» جوایز بین‌المللی جشنواره‌های متعددی را از آن خود کرده و درحال حاضر رئیس برنامه‌ریزان جشنواره بین‌المللی فیلم داکا بنگلادش است.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید