جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 249819 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ |
3 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الله محمدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره وضعیت اتصال به سامانه مرکز ملی مجوزها، اظهار کرد: صفر تا صد کار صدور از طریق سامانه مرکز ملی مجوزها صادر می‌شود و دیگر پروانه ای به صورت دستی صادر نمی‌شود؛ حتی […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الله محمدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره وضعیت اتصال به سامانه مرکز ملی مجوزها، اظهار کرد: صفر تا صد کار صدور از طریق سامانه مرکز ملی مجوزها صادر می‌شود و دیگر پروانه ای به صورت دستی صادر نمی‌شود؛ حتی تعرفه‌های ابلاغی نیز به صورت دستی صورت نمی‌گیرد و در سامانه ثبت خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات اشتغال فارغ‌التحصیلات بخش کشاورزی تصریح کرد: متولی بخش اشتغال در کشور دولت است و ما هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی نداریم و تمام کارها را به کارشناسان ارجاع می‌دهیم و در واقع هر بستری فراهم شود به اعضای خود اطلاع می‌دهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم درباره دلایل تخلف در انتخابات نظام مهندسی برخی استان‌ها و تاخیر در اعلام نتایج آنها گفت: این دوره از انتخابات نیز به صورت سنتی و دستی اجرا شد اما اکنون اجازه برگزاری انتخابات الکترونیک به ما داده شده است.

وی افزود: درباره نتایج انتخابات در ۴ استان اختلاف نظر میان هیئت نظارت بر انتخابات با شورای پنجم نظام مهندسی وجود داشت که این اختلاف باعث زمانبر شدن اعلام نتایج شد.

محمدی گفت: کار کارشناسی درباره تخلفات این انتخابات صورت گرفته و مدارک آنها بررسی شد و شاهد اتفاقات خوبی هستیم به طوریکه امیدواریم ظرف ۱۰ روز آینده نتایج انتخابات ۴ استان ایلام، لرستان، تهران و اردبیل اعلام شود.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون تا زمانی که شورای جدید تشکیل نشود، شورای قبلی به کار خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر این ۴ استان نیز رئیس دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور  اظهار کرد: تخلفات و جرم در همه انتخابات وجود دارد و نباید باعث شود که کیفیت استانها یا نظام مهندسی استان از بین برود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا خود سازمان نظام مهندسی کشوری تا مدت‌ها بدون رئیس باقی ماند و آقای رمضان‌نژاد به طور همزمان در وزارتخانه جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی مسئولیت داشت گفت: در سازمان کشوری نیز تا وقتی که رئیس جدید مشخص شود آقای رمضان‌نژاد به طور همزمان از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی فعالیت داشت و در نظام مهندسی به معاونین خود تفویض اختیار کرده بود و تشکیل جلسه نیز صورت می‌گرفت.

معرفی دیرهنگام رئیس نظام مهندسی غیرقانونی بود

وی اظهار داشت: ما نیز قبول داریم که رئیس جدید نظام مهندسی کشاورزی باید به موقع اعلام می‌شد و در این زمینه اقدام غیرقانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید