جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 251891 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۲ |
11 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، مدرسه سینمایی فرهنگ با مدیریت حامد امرایی در زمینه‌های مختلف آموزش و تولید آثار رسانه‌ای و شاخه‌های مختلف سینمایی و با رویکرد جدید آغاز به کار کرده است. در این مدرسه مهم‌ترین و اصلی‌ترین تخصص‌های حوزه سینما که یک […]

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، مدرسه سینمایی فرهنگ با مدیریت حامد امرایی در زمینه‌های مختلف آموزش و تولید آثار رسانه‌ای و شاخه‌های مختلف سینمایی و با رویکرد جدید آغاز به کار کرده است. در این مدرسه مهم‌ترین و اصلی‌ترین تخصص‌های حوزه سینما که یک فیلمساز یا کارگردان باید بداند آموزش داده می‌شود.

هدف این مدرسه تربیت هنرجو و آماده کردن آن‌ها برای ورود به دنیای حرفه‌ای و استفاده از این هنرجویان در پروژه‌های تولیدی فرهنگ فیلم است.

بازیگری مقابل دوربین، فن بیان، کارگردانی سینما، فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری، تدوین، عکاسی و ساخت فیلم کوتاه برخی از سرفصل‌ها و دروس این مدرسه است.

در پایان دوره در صورت قبولی در آزمون هنرجویان مدرک معتبر و بین المللی دریافت می‌کنند.

آنچه به‌عنوان مزیت این مدرسه نسبت به سایر دوره‌های آموزشی می‌توان ذکر کرد آن است که در دور جدید فعالیت‌های فرهنگ فیلم چندین پروژه سینمایی، سریال، کتاب صوتی، انیمیشن، مسابقه، برنامه پلتفرمی و… در شرکت فرهنگ فیلم تهران دست تولید است که در همه پروژه‌ها از فارغ التحصیلان این دوره‌ها استفاده خواهد شد.

حامد امرایی نویسنده و کارگردان سینما با ۲۰ سال سابقه تدریس در حوزه سینما و تئاتر همراه با گروه آموزشی خود که شامل استادان مطرح دانشگاه و و هنرمندان سینما و تئاتر است، مدیریت مدرسه سینمایی فرهنگ فیلم را به عهده گرفته است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید