جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 252948 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ |
11 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالرضا مسگریان فرمانده قرارگاه رمضان صبح امروز در یادواره شهدای این قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: سپاه از ابتدای تاسیس، منشا خدماتی شد که در جغرافیای منطقه تاثیرگذار بوده است. وی افزود: قرارگاه رمضان با نگاه راهبردی مقام معظم رهبری در سال ۶۳ تاسیس شد و در طول […]

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالرضا مسگریان فرمانده قرارگاه رمضان صبح امروز در یادواره شهدای این قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: سپاه از ابتدای تاسیس، منشا خدماتی شد که در جغرافیای منطقه تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: قرارگاه رمضان با نگاه راهبردی مقام معظم رهبری در سال ۶۳ تاسیس شد و در طول چهل سال فعالیت خود با همکاری با برادران خود در عراق توانسته در دوران دفاع مقدس علیه رژیم بعث عراق فعالیتهای موثری داشته باشد و پس از آن در جریان مبارزه با اشغالگران آمریکایی و شکل‌گیری نظام جدید عراق خدمات شایانی داشته است و در مبارزه با تروریست‌های داعش نقش محوری داشته است.

فرمانده قرارگاه رمضان با اشاره‌ به صحبتهای شهید حاج قاسم سلیمانی درباره این قرارگاه گفت: قرارگاه رمضان یک چشمه خیر بوده است و برکات خیلی زیادی برای نظام ‌و سپاه داشته و از نادر مجموعه‌هایی است که حجم خدماتش نسبت به تعداد افرادش فوق العاده بوده است.

سردار مسگریان تاکید کرد: قرارگاه رمضان به تنهایی به اندازه یک دولت یا یک ارتش اثرگذار بوده است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید