جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 254638 |
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ |
11 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مهرداد لاهوتی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از آغاز ثبت‌نام داوطلبان ریاست دیوان محاسبات کل کشور و دادستان این دیوان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از نامزدهای ریاست دیوان تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد. وی در توضیح روند انتخاب رئیس […]

مهرداد لاهوتی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از آغاز ثبت‌نام داوطلبان ریاست دیوان محاسبات کل کشور و دادستان این دیوان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از نامزدهای ریاست دیوان تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی در توضیح روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کل کشور، اظهار کرد: افرادی که متقاضی ریاست بر دیوان محاسبات هستند به کمیسیون برنامه و بودجه مراجعه و ثبت نام می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه افزود: پس از انجام ثبت‌نام‌ها، کارگروه دیوان محاسبات بررسی ابتدایی را بر روی این افراد کاندید انجام داده و نشست‌هایی را با آنها برگزار می‌کند که گزارش کارگروه مربوطه به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه می‌شود و در نهایت متقاضیان نیز در جلسه کمیسیون حضور یافته و ضمن معرفی خود از برنامه‌ها و سوابق کاریشان دفاع می‌کنند.

لاهوتی گفت: پس از استماع برنامه و سوابق کاری متقاضیان ریاست و دادستان دیوان محاسبات، اعضای کمسیون به آنها رأی می‌دهند و ۲ نفر از افرادی که بیشترین رأی را آورده‌اند به صحن علنی مجلس معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: بعد از اینکه ۲ متقاضی معرفی شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه، در جلسه علنی از برنامه‌ها و سوابق کاری خود دفاع کردند، در نهایت رأی‌گیری انجام شده و شخصی که بیشترین رأی را آورد به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب می‌شود.

انتهای‌پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید